Ny sjanse til å få med seg Åge-konsert

Åge Aleksandersen spilte for Fagforbundets medlemmer 30. april - nå blir det mulig å se ham igjen digitalt - med hele Sambandet! (Foto: Marthe Amanda Vannebo)

Lørdag 23. mai kl. 20.00 får alle en ny sjanse til å oppleve konsert med Åge Aleksandersen. Denne gangen med hele Sambandet, hans eget band!

20.05.2020 av Informasjonsavdelinga
Sist oppdatert: 22.05.2020

I forbindelse med 1. mai-feiringa kunne Fagforbundet by alle medlemmer på digital konsert med Åge Aleksandersen. Det var liveartisten sin streamingdebut, og nå blir det nok en konsert på Facebook for alle.

Sender konserten på Fagforbundets Facebookside

Informasjonsavdelinga i Fagforbundet meldte om enormt mange positive reaksjoner og nærmere 40 000 medlemmer så konserten med Åge Aleksandersen. Det tilsvarer å fylle Oslo Spektrum hele fire ganger!

Samarbeidet med Fagforbundet ble slik en suksess at vi får muligheten til å sende konserten på våre Facebooksider lørdag 23. mai. Konserten vil sendes live og kun være tilgjengelig fra klokken 20.00 til den er ferdig.

Hilsen til Fagforbundets medlemmer

MARTHE A. VANNEBO

Etter konserten til Fagforbundets medlemmer takket Åge, gitarist Gunnar og crewet for å få oppdrag i ei ellers vanskelig tid.

"Vi var nøye med håndvask og munnbind, og kom oss fint igjennom det hele.

Vi leide et lydstudio, der konserten også kunne filmes. Lydtekniker, kamerapakke og mannskap til dette ble innleid. Med befaring og tilrettelegging i studio var vi klare til opptak.

Henvendelsen fra Fagforbundet resulterte i at åtte personer som var 100% utestengt fra arbeidsmarkedet fikk en flott jobb å gjøre. Vi takker dere for dette oppdraget, og det strømmer på med herlige tilbakemeldinger på Facebook."