Harald Eia lager «Sånn er Norge» for Fagforbundets tillitsvalgte

Eksklusivt: Harald Eia holder foredrag bare for tillitsvalgte i Fagforbundet.

Eksklusivt: Harald Eia holder foredrag bare for tillitsvalgte i Fagforbundet. (Foto: Feelgood & iStage AS)

I forbindelse med tillitsvalgtsuka kan Fagforbundets tillitsvalgte se et eget foredrag med Harald Eia inspirert av programmet hans på NRK, «Sånn er Norge».

23.09.2020 av Marianne Billing
Sist oppdatert: 01.10.2020

Det digitale inspirasjonsforedraget blir tilgjengelig fredag 30. oktober, og er kun for tillitsvalgte i Fagforbundet. Kanskje får du vite hva som er typisk for tillitsvalgte og for Fagforbundet.

Rabatt i nettbutikken

For fagforeninger som vil gi en gave til de tillitsvalgte ligger det nå to produkter i nettbutikken med 40 prosent rabatt. Det står tillitsvalgt på produktene.

• Termokopp - 58,- stk (ordinærpris 96,-)
  • Notatbok - 39,- stk (ordinær pris 64,-)

Helen Ingebretsen i organisasjonsavdelingen i Fagforbundet oppfordrer også tillitsvalgte til å ta en titt på nettsidene til Fagforbundet under menypunktet Oss tillitsvalgte. Mye som før lå bak innlogging i tilltsvalgtportalen finner du nå åpent på nettsidene.

– Der ligger det så mye bra. Her er det gjort en kjempejobb med å samle nyttig stoff, filmer og masse mer for tillitsvalgte, sier Ingebretsen.

Les mer om tillitsvalgtsuka