Tirsdag 19. februar 2019
Kursstige bad: Service

19
feb.
2019
10:00
20
feb.
2019
15:00

Sted

Bergen, Fagforbundet Hordaland, Åsegarden Vestre Stømkai 7, 6. etg. 5838 Bergen

Arrangør

Bad, Park og Idrett

Kursstige bad: Service

God service i badeanleggene påvirker den totale kundeopplevelsen, som avgjør om gjesten/kunden kommer tilbake. Badene er ofte konkurranseutsatt, mer enn noen gang. Vi velger ofte å gå på et kjøpesenter i stedet for å bade, og da er det viktig at medarbeiderne gjør alt for at totalopplevelsen skal bli så god at de velger badet også neste gang.

 

Kursstige bad: Service

Formål

Få grunnleggende kunnskap og forståelse for hva som gjør badeopplevelsentrygg og positiv for alle som besøker oss, slik at gjestene våre får lyst til å komme tilbake!

Målgruppe

Ledere, driftspersonell, badevakter og resepsjonister

Innhold

Kurset er ett av en 7 trinns opplæringsplan som tilfredsstiller krav om opplæring i henhold til § 9 i ”Forskrift for badeanlegg, bassengbad og badstu m.v.”.

Det går over to dager, med forelesninger, gruppearbeid og erfaringsutvekslinger

Dagene vil inneholde disse temaene:

  • Presentasjoner
  • Diskusjoner
  • Refleksjoner
  • Gruppeoppgaver
  • Film

 

Kursdagene legges opp med god veksling mellom forelesninger og gruppearbeid. Det vil også bli godt rom for erfaringsutveksling og diskusjoner. Gjennom begge dagene vil det bli god anledning til å stille spørsmål