Tirsdag 19. februar 2019
Kursstige bad: Service
Sted
Bergen, Fagforbundet Hordaland, Åsegarden Vestre Stømkai 7, 6. etg. 5838 Bergen
Arrangør
Bad, Park og Idrett
Kursstige bad: Service
God service i badeanleggene påvirker den totale kundeopplevelsen, som avgjør om gjesten/kunden kommer tilbake. Badene er ofte konkurranseutsatt, mer enn noen gang. Vi velger ofte å gå på et kjøpesenter i stedet for å bade, og da er det viktig at medarbeiderne gjør alt for at totalopplevelsen skal bli så god at de velger badet også neste gang.
Kursstige bad: Service
Formål
Få grunnleggende kunnskap og forståelse for hva som gjør badeopplevelsentrygg og positiv for alle som besøker oss, slik at gjestene våre får lyst til å komme tilbake!
Målgruppe
Ledere, driftspersonell, badevakter og resepsjonister
Innhold
Kurset er ett av en 7 trinns opplæringsplan som tilfredsstiller krav om opplæring i henhold til § 9 i ”Forskrift for badeanlegg, bassengbad og badstu m.v.”.
Det går over to dager, med forelesninger, gruppearbeid og erfaringsutvekslinger
Dagene vil inneholde disse temaene:
- Presentasjoner
- Diskusjoner
- Refleksjoner
- Gruppeoppgaver
- Film
Kursdagene legges opp med god veksling mellom forelesninger og gruppearbeid. Det vil også bli godt rom for erfaringsutveksling og diskusjoner. Gjennom begge dagene vil det bli god anledning til å stille spørsmål