Tirsdag 15. oktober 2019

Diana Elham
diana.elham@fagforbundet.no

INVITASJON TIL FAGLIG POLITISK KURS 15. -16. oktober 2019

Kurset åpner i Fagforbundets landsstyresal i Keysers gt. 15, så besøker vi Stortinget og avslutter på Sørmarka kurs og konferansesenter.

Rammeprogram:

Første dag starter kurset kl. 10.00 i landsstyresalen med åpning, velkommen og presentasjon av deltakerne, fagligpolitiske innledninger og deretter omvisning og møte på Stortinget. Dagen avsluttes ca. kl. 17.00. Det blir felles transport med buss ut til Sørmarka kurs- og konferansesenter hvor vi overnatter. Middag serveres kl. 19.00.

Andre møtedag starter på Sørmarka kurs- og konferansesenter kl. 09.00 med viktigheten av politisk engasjement, påvirkning i lokalsamfunnet, og arbeidet videre lokalt. Dagen avsluttes kl. 12.30 med lunsj. Felles avreise fra Sørmarka til Oslo S kl. 13.30. Ankomst Oslo S ca. 1400.

Samlingen har et stramt program, og det vil i den forbindelse ikke bli gitt permisjoner fra kurset for å delta i møter og lignende.

Kurset er gratis, reise og opphold dekkes av Fagforbundet. Vi dekker også tapt arbeidsfortjeneste og barnepass, sendes per e-post til diana.elham@fagforbundet.no eller leveres på papir.

Dersom du har behov for ekstra overnatting på grunn av lang reisevei og at du ikke rekker fram til kurset i tide, gir du melding til andreas.olsen@fagforbundet.no eller diana.elham@fagforbundet.no som bestiller rom.

Reisemåte:

Reisen skal foretas på den billigste og hurtigste måte for forbundet. Hovedregelen er at det skal benyttes offentlige kommunikasjonsmidler. Tillatelse til bruk av egen bil må innhentes på forhånd fra avd. Politikk og samfunn v/Andreas Olsen.

Billettbestilling:

Bestillingen foretas ved å fylle ut skjema for billett-/reisebestilling. Skjemaet sendes som e-post til lo_service@viaegencia.com eventuelt kontakt Via Egencia pr. tlf. 23 15 05 99.  Kost og prosjektnummer: 470/22018, oppgis ved bestilling av reisebilletter.

Påmelding: Det er plass til 30 deltakere totalt pr kurs.  Påmeldingsfrist til kurset er 16.09.2019.

Elektronisk påmelding til det fagligpolitiske kurset 15. -16. oktober skjer gjennom denne påmeldingssiden:  ”Meld deg på her”