Nettstedet er under oppgradering og kan derfor i perioder være ustabilt eller mangle innhold.

Bli med på digitalt kurs!

Vi må videre! Under pandemien må vi hele tiden tilpasse oss nye og utfordrende situasjoner. Da blir kompetanse og arbeidsmiljø viktigere enn noen gang. Nå inviterer Yrkesseksjonene i Fagforbundet Halden og Aremark til digitalt kurs for Fagforbundets medlemmer 2 Juni 2021 kl 17.00-19.00 Foreleser: John Grimsby

Vikar i Aremark

Hovedtillitsvalgt Aremark

Vi er fortsatt der for deg !

En liten oppdatering fra "kontoret"

Lokalforeningens håndtering av situasjonen vedrørende coronaviruset

Kontoret stenges og det innføres bruk av hjemmekontor for de tillitsvalgte som har arbeidssted i foreningens lokaler.

Hovedtillitsvalgt i Aremark kommune treffes på 93401079

På grunn av forebyggende tiltak mot Coronavirus har hovedtillitsvalgt i Aremark kun hjemmekontor for tiden.

Temakveld om epilepsi med Marius Formoe

Yrkesseksjon Helse og sosial og Yrkesseksjon kirke, kultur og oppvekst, arrangerer temakveld om epilepsi 10.mars i kommunestyresalen.

Lær om pensjonen din !

Pensjon er vår fremtidige inntekt og Steinar Fuglevaag er Fagforbundets pensjonekspert. Tirsdag 26.november har vi vært så heldige å få han til Halden for å informere våre medlemmer om dette viktige temaet.

Hvordan håndtere krevende situasjoner og personer ?

John Grimsby vil hjelpe deg å forstå ulike menneskelige reaksjoner i krise og hvordan kommunisere i slike situasjoner.

Vi mangler helsefagarbeidere !

Fagforbundet Halden og Aremark har et innlegg i Halden Arbeiderblad i dag om mangelen på helsefagarbeidere, heltidsproblematikken og viktigheten av oppgavefordeling.

100% stillinger, en selvfølge !

Innlegg i Halden Arbeiderblad signert Fagforbundet Halden og Aremark