Fagforeningen har tre hytter og en leilighet på fjellet som kan leies av medlemmene.

Webside : www.hyttetrekk.no/fagforbundetfredrikstad

Beitostølen , ca 900moh , 38 km nord for Fagernes. Ca 33 mil fra Fredrikstad.
kort vei til Besseggen, Bitihorn og Valdresfløya. Øystre Slidre og Beitostølen har et av Norges beste skiløypenett. alpinanlegget byr på mange muligheter. Sommersesongen er det  bl.a mulighet å leie kano, sykkel, rafting, og ridning.

01.02.2017 ble det bestemt av hyttestyret, at man kan ha med seg hund på hytta Bjørgebo. Dette stiller krav til leietaker når det gjelder rengjøring. Ved klager om dårlig rengjøring vil leietaker bli ilagt ekstra gebyr.

Skeikampen ligger i Gausdal kommune ,ca 35km nordvest for Lillehammer. våre hytter ligger i Skei Fjell landsby med bilvei frem.merkede tur og ski løyper på høyfjell og i skogsterreng. kort vei til alpinanlegget. fiskekort kan kjøpes til mange gode fiskevann og elver.

Utleie er fra søndag kl 18.00 til søndag kl 16.00.

Tildeling av hytter

Vi har nå innført digitalt system HytteTrekk for våre hytter. Systemet vil sørge for en rettferdig tildeling og vil gjøre det lettere for deg å søke på / plukke ledige perioder.

Periodene du kan søke på er vektet med poengbelastniger etter hvor attraktive de er (0-2 poeng). Vi har riktig nok kun poengbelastet for vintersesongen. Ved tildeling via trekning/ omtrekning blir poengene knyttet til din konto med en varighet på 1 år fra ankomstdato.

Perioder som havner på restmarkedet etter trekning har ingen poengbelastning.

For perioder jul, vinterferie, påske og høstferien får man bare tildelt disse en gang innefor 3 år.

Trekninger : Det gjelder å ha færrest mulig poeng ved en trekning, og det foretas en tilfeldig trekning når 2 eller flere søkere har samme poengsum.

• Dato for trekning finner du på hyttetrekk siden

Anbefalinger : Vi anbefaler deg å søke på alle periodene som du har lyst til å vinne og mulighet til å benytte . trekningsrekkefølgen foretas etter antall søkere - synkende. det betyr de populære periodene trekkes først, og at alternative søknader ikke ødelegger dine vinnersjanser for de mest attraktive periodene. Ved eventuelle avslag blir man stående på venteliste i tilfelle vinneren avbestiller.

Webside : www.hyttetrekk.no/fagforbundetfredrikstad

Du må opprette din egen brukerprofil første gang du benytter HytteTrekk. Klikk på OPPRETT NY BRUKER i toppen for å gå til registreringsskjemaet.

VIKTIG: Ikke bruk ditt kommunale passord for de av dere som har det OG medlemsnummeret skrives inn uten 80 foran.