Bli med på debatt med Martin Kolberg

Martin Kolberg er stortingsrepresentant for Arbeiderpartiet og har tette bånd til fagbevegelsen. (Foto: Stortinget)

Temadag 27. februar for pensjonist- og uføremedlemmer.

15.02.2024 av Martin Halsos
Sist oppdatert: 15.02.2024

Er du pensjonist- og uføremedlem? Opplev en legende på temadag om strategier for arbeiderbevegelsen fremover. Pensjonistutvalget i Fagforbundet Oslo er stolte av å kunne invitere til innledning og debatt med en av Stortingets grand old men; Martin Kolberg.

Fagbevegelsen er den viktigste støttespilleren

- I et langt liv har Martin Kolberg vært en sentral tillitsvalgt i Arbeiderpartiet og stortingspolitiker fra 2009 til 2021. I sin tale til Landsmøtet i Arbeiderpartiet 2005 minnet han delegatene om Arbeiderpartiets viktigste støttespillere: Fagbevegelsen, fagbevegelsen, fagbevegelsen, sier Ann Inger Blakli, leder for Fagforbundet Oslos pensjonist- og uføreutvalg.

Ser frem til å møte pensjonistene

- Nå kommer han til vårt møte for våre pensjonist- ogg uføremedlemmer og deler sine betraktninger om veien videre for fagbevegelsen og den politiske venstresida. Jeg ser frem til temadag om strategier for arbeiderbevegelsen framover, med Martin Kolberg og resten av pensjonist- og uføremedlemmene, avslutter Blakli.

Om arrangementet

Temadag om strategier for arbeiderbevegelsen fremover for pensjonist- og uføremedlemmer, med Martin Kolberg, finner sted tirsdag 27. februar, 12.00 – 15.00 i Fagforbundets lokaler i Keysersgate 15, Landsstyresalen. Det blir enkel servering.

Påmelding og informasjon om møtet.