Nytt om navn

12.04.2023
Sist oppdatert: 25.04.2023

Geir Ole Kanestrøm fra Kristiansund er valgt til ny fylkesleder i Fagforbundet Møre og Romsdal. Med seg har han Lindis Danielsen fra Ålesund og Lene Nørbech fra Hustadvika som nestledere.

Marianne Mathiassen er ny seniorrådgiver ved Kompetansesenteret i Nordland. Hun kommer fra verv som hovedtillitsvalgt i Larvik kommune.

Emilie Hageland er valgt som ny ungdomstillitsvalgt i Fagforbundet Agder.

Cathrine Sanden er valgt som ny sekretær ved Fagforbundet Oslo. Hun kommer fra Fagforbundet Helse, sosial og velferd Oslo hvor hun har vært faglig sekretær.

Roger H. Kristensen er valgt som ny leder til Yrkesseksjon Kontor og administrasjon Oslo. Han er hovedtillitsvalgt i Boligbygg Oslo kommune KF.

Cathrin Snare er valgt som leder for Yrkesseksjon Helse og sosial Oslo. Hun har vært konstituert i vervet siden november i fjor.

Fredrik Olstad er valgt som Opplæringsansvarlig i Fagforbundet Oslo. Han har vært konstituert i vervet siden november i fjor.

Kathrine Forsdahl er valgt som Politisk sekretær i Fagforbundet Oslo. Hun har vært konstituert i vervet siden september i fjor.

Ann Inger Blakli er nye leder for pensjonistutvalget i Fagforbundet Oslo. Hun har tidligere hatt vervet som nestleder.

Nye navn i Fagforbundet Trøndelag:

Ketil Sivertsen er ny nestleder.

Vegard Austmo er ny leder i yrkesseksjon kontor og administrasjon.

Ørjan Manum Høvik er ny leder i yrkesseksjon helse og sosial.

Jean Alquizar vikarierer som ungdomstillitsvalgt i Linn Flataunes foreldrepermisjon.