Nytt om navn

31.01.2022
Sist oppdatert: 24.02.2022

Lobna El-Masrouri er tilbake i Fagforbundet fra permisjon, og skal jobbe i Servicesenteravdelingen.

Jenny Dellegård er ny leder for Fagforbundet Kultur Oslo. Hun er også hovedtillitsvalgt for Deichman bibliotek. Hun har tidligere erfaring fra blant annet Manifest og som tillitsvalg i Handel og Kontor.

Karina Torsæter er ny leder for Fagforbundet Sykehus og Helse Oslo. Hun har vært opplæringsansvarlig samme sted siden 2015 og er opprinnelig utdannet omsorgsarbeider.

Ernst Karlsen har vært tillitsvalgt i Fagforbundet Bø og Sauherad i over 50 år, men gir seg nå. Mesteparten av tiden har han vært HTV.

Ernst til venstre

Rebekka Husom (21) fra Hamar ble valgt til ungdomstillitsvalgt i Fagforeningen Post Østlandet på årsmøtet i januar. Hun er postkonsernets yngste tillitsvalgte.

Fagforbundet Hustadvika, avd 526 har fikk nye klubbtillitsvalgte (KTV) og klubbtillitsvalgt vara (KTVV) på begynnelsen av året i fjor, så de begynner nok å bli varme i trøya:
KTV/ Fridtjof Arnt Malmedal- felles for Vaktmestere/ bygg driftere
KTV/ Mona Gjerde- Eide barneskole
KTVV/ Trinelise Richmond Hovde- Eide barneskole
KTV/ Målfrid Monge- Rådhuset/ merkantilt
KTV/ Randi Stenshamn Jenssen - Mikalmarka
KTVV/ Frida Skotheimsvik - Mikalmarka
KTV/ Renate Hoem Havnes - Felles/ Avlastningen
og fra 1. desember:
KTV/ Sonja Skutholm- Hustad barnehage
KTV/ Kirsti Johnsen- Felles for Eide sykehjem/ Bjørklia/ Slettatunet

Raymond Holseter er blitt regionstillitsvalgt i Stendi (Agder og Vestfold og Telemark) for Agder Fylkesforening.

Bjørn Are Johansen er valgt som medlem til klubbstyret for Human Care-selskapene.

Eskild Hustvedt er ny rådgjevar i vikarat for Anne-Mari Samskott i Yrkesseksjon helse og sosial ved hovedkontoret.

Hilde Karin Hjorteset (helsefagarbeidar) verta vald som ny avdelingstillitsvald avdelingstillitsvald ved kreftavdelinga på Haukeland sjukehus etter Hustvedt.