Lokale lønnsforhandlinger 2021

Hei alle medlemmer, kontaktpersoner og tillitsvalgte!

18.08.2021
Sist oppdatert: 18.08.2021

Det er tid for lokale lønnsforhandlinger for yrkesaktive medlemmer som er ansatt i Larvik kommune.

I forrige uke ble det avholdt medlemsmøte både på Bølgen og digitalt. Der ønsket medlemmene at kravskjema blir delt på epost. Dersom vi har riktig epost adresse registrert i vårt medlemsregister vil du motta kravskjemaet 18.8.21. Vi ber også alle medlemmer om å oppdatere kontaktopplysninger ved å logge seg inn på fagforbundet.no, mine sider, ditt navn.

Vi ber om at skjema fylles ut nøye, slik at vi har de opplysningene vi trenger i forhandlingene. Skjemaet må være tilbake hos oss senest innen 2. september!

Fint om du kan videreformidle info/ skjema til dine kollegaer/ andre medlemmer av Fagforbundet Larvik.