Fagforbundet Lier inviterer til Mini konsert med Tove Bøygard

Konsert med Tove Bøygard

Konsert med Tove Bøygard (Foto: Astrid Isene)

Fagforbundet Buskerud kommer til Lier med valgkampbobilen sin den 4. september. Det blir konsert i Amfiet ved Rådhuset i Lierbyen. Oppfordrer dere til å komme å høre på.

21.08.2019
Sist oppdatert: 21.08.2019

Onsdag 4 september kl.14.00

Amfiet ved Rådhuset i Lier

Tove har ett sterkt engasjement for samfunnets aller svakeste. Hun har arbeidet blant rusmisbrukere og prostituerte på gata i Oslo gjennom 20 år og det preger tekstene hennes. Hun har også en fantastisk formidlingsevne som hun bruker når hun introduserer sine sanger og forteller om bakgrunn til sine tekster.

Musikk og sang er ett fantastisk virkemiddel for å komme i kontakt med mennesker.

Fagforbundet oppfordrer alle til å bruke stemmeretten ved kommune-fylkestingsvalget 2019

Målet til Fagforbundet Buskerud sin valgkampturne er:

• Få medlemmer og andre til å bruke stemmeretten.
  • Synliggjøre forskjellene mellom høyresiden og venstresiden sin politikk og hvilke konsekvenser det vil få.
  • Drive valgkamp i hele fylket.