Nyheter

Stine Aksnes er bybetjent og medlem av Fagforbundet Teknisk Fagforening Oslo. Der sitter hun i styret til Yrkesseksjon samferdsel og teknisk.

Bidrar til en ren og trygg by

19. mars markeres bybetjentyrket.

Trond Knutsen er leder for Fagforbundet Oslo og Omegn Vaktmesterforening, rørlegger og vaktmester og driftssjef i Smalvollskogen borettslag.

Ser fram til å bli en del av noen større

Fagforbundet Oslo og Omegn Vaktmesterforening er lagt ned.

20 års sammenhengende tillitsverv

Årsmøte 2024

Årsmøte ble gjennomført med 43 medlemmer med stemmerett og andre nestleder i Fagforbundet Oslo Anna Elisabeth Uran som årsmøtets ordstyrer.

Lars Ole (Lasse) Beichmann er leder for Yrkesseksjon samferdsel og teknisk i Fagforbundet Oslo.

Derfor sklir bussene rundt på glatta i Oslo

Innlegg i Dagsavisen 5. februar 2024.

Roger Kristensen er leder av Yrkesseksjon Kontor og Administrasjon Oslo.

Greier du å skille mellom arbeidstid og fritid

Bli med på medlemsundersøkelse om arbeidslivet.

Deltakere

Fase 2 Kurs

Teknisk Fagforening Oslo har gjennomført sitt førtes fase 2 kurs for tillitsvalgte.

Årsmøte 23.01.2024

Fagforbundet avdeling 6, Teknisk Fagforening Oslo Innkalling til årsmøte 23.01.2024 kl. 17:00 Enkel servering fra 16:00 Sted: Haraldrudveien 20. 0581 OSLO

1. gangs varsel

1. gangs varsel. Årsmøtet i Teknisk Fagforening Oslo Avholdes 23.01.2024. Forslag sendes til post@fagforbundet006.no Forslag skal sendes innen 10.01.2024. Årsmøte papirer vil bli tilgjengelig senest 7 dager før årsmøtet.

Omtrent tjue renholdere var tilstede for motivasjon og kunnskap på fagdag 4. desember.

Godt renhold er viktig for samfunnet

Fagdag for renholderne på deres merkedag.

Live Moen er fagansvarlig for miljøledelse i Bymiljøetaten og medlem i Fagforbundet Teknisk forening Oslo.

Grønt samarbeid

Slik jobber vi sammen for grønn omstilling.

Nestleder i klubben Evidensia

Tariff representantskap 18-19.10.23

Fagforbundet Oslo hadde tariff presteskap i to dager hvor Fagforeningen var representert med 7 representanter hvor vi skulle enes om hovedkrav til alle tariff områder. Det ble også vedtatt en uttalelse "Stopp angrepet på sivile i Gaza.

Hytte

Hytte til leie på åremål er nå utleid.

Teknisk Fagforening Oslo har en ledig hytte på feriehjemmet Krøder`n. Hytta leies ut på åremål i 5 år fra 01.11.2023, med mulighet for å forlenge kontrakten.

Bruk stemmeretten

Teknisk Fagforening Oslo oppfordrer alle medlemmer til å brukestemmeretten. Nå har forhånds stemmingen startet, og det er ingen grunn til å vente. Vi oppfordre dere til å stemme på et at partiene som Fagforbundet har samarbeidsavtale med, og i Oslo er dette Rødt, Sosialistisk venstreparti og Arbeiderpartiet.

Ikke for å skryte

Verve konkurranse

Teknisk Fagforening Oslo ønsker med dette å invitere medlemmer til en vervekonkurranse.

Nosheen Khalid Mahmood er vernepleier på Lusetjern skole og medlem av Fagforbundet Barn og Oppvekst Oslo.

Fagforbundet Oslo har 50 000 medlemmer

Den 29. mai ble vi 50 000.

Per Egil Johansen er leder for Fagforbundets kompetansesenter i Oslo og LO kommune Oslo.

Viktig markering for mangfold

Oslo Pride arrangeres 23. juni – 1. juli.

Jessica Rewnell er dyrepleier og medlem i Fagforbundet Teknisk Fagforening Oslo

Jeg liker jobben min

27. mai er dyrepleiernes dag.

Påske appelsiner

God påske

Ønsker alle  medlemmer en fin høytid og spesielt til de  som jobber for å holde samfunnet i gang en god påske.

Roger taler til fylkesmøtet

Fylkesmøte 22 og 23 mars

Vi var godt representert fra Teknisk Fagforening Oslo med våre 5 representanter og 3 fra fagforeninga i andre roller, så til sammen 8 tillitsvalgte.

Thomas Eliassen, Kjetil Jansen og Jan Rensve jobber i Vann- og avløpsetaten og er medlemmer av Fagforbundet Teknisk Fagforening Oslo.

Reint vann til folket

22. mars er verdens vanndag.