Fagforbundet Ungs sommerfestival 2022

(Foto: Fagforbundet/Martine Grymyr)

Etter to lange år ligger det endelig til rette for at vi kan møtes igjen på sommerfestival!

15.02.2022 av Martine Grymyr
Sist oppdatert: 20.05.2022

Hva: Fagforbundet Ungs sommerfestival 2022
Hvor: Hurdalsjøen hotell (kart)
Når: 20. - 22. mai 2022
Hvem: Alle medlemmer av Fagforbundet som er mellom 18 og 30 år.
Pris: Festivalen er gratis! Du søker din fagforening eller forbundsregion om støtte til reise.
Påmelding: Innen 10. april her!

Velkommen til Hurdal!

Endelig, etter to år uten fysisk sommerfestival, kan vi endelig se fram til å se hverandre igjen. Dette blir uten tvil årets happening!

Årets festival finner sted i vakre omgivelser på Hurdalsjøen hotell fra 20. til 22. mai. Her får du i kjent stil servert et program tettpakket med godbiter. Blant annet kommer forfatter og LO-rådgiver Jonas Bals for å snakke om streik, tospannet Peder Kjøs og Ingeborg Senneset stiller med foredraget “Jævlig menneskelig”, Fenriken - a.k.a. Geir Aker - deler sine tanker om samhold og motivasjon, og ikke minst stikker journalist og forfatter Yohan Shanmugaratnam innom for å snakke om hverdagsrasisme - og hverdagsantirasisme.

Så kan vi ta på oss danseskoene og ta imot både Gatas Parlament og Four On The Floor. Eller hva med litt morgen-raveparty og yoga? Vi skal ha allsang og arbeiderhistorie med Den røde tråden, teambuilding, valgfrie seminarer, grillmat, og så må du ikke glemme å kle deg ut til lørdagens kostymefest - tema i år er karneval!

Fagforbundet Ungs sommerfestival er åpen for Fagforbundets medlemmer mellom 18 og 30 år.
Deltakelse er gratis, og du søker din forbundsregion om støtte til reise.

Påmelding må skje innen 10. april. Meld deg på her!