Fagforbundet Ungs (digitale) sommerfestival!

Nå er det snart klart for årets høydepunkt – Norges største og første landsdekkende festival, Fagforbundet Ungs sommerfestival 2021, som denne gang avholdes digitalt!

11.05.2021 av Martine Grymyr
Sist oppdatert: 26.10.2021

Hvor: På nett!
Når: 16. juni, klokka 18 - 21
Hvem: Åpent for alle
Påmelding: Meld deg på her, innen 14. juni
Facebook: Følg eventet på Facebook

Sommerfestivalen er et årlig arrangement som er åpent for alle, og i år kan du ta med deg med venner og kjente. Det blir en dag full av underholding og humor, politikk, dueller og debatt, samt god livemusikk!

Du får være med på en reise landet rundt og besøke minifestivaler, og sjekke stemninga fra nord til syd, øst til vest. Harald Eia og Sophie Frost kommer innom, det gjør også BENDIK, Sebastian Zalo, Agnethe Saba og Admiral P med fler.

2021 er et valgår og derfor vil en del av programmet dreie seg om viktigheten av å bruke stemmeretten. Festivalen skal være en møteplass hvor unge medlemmer av Fagforbundet får muligheten til å bli bedre kjent med forbundet og møte likesinnede fra hele landet.

Festivalen er helt gratis, og de 500 først som melder seg på får en artig festivalpakke i posten med litt stæsj som kan brukes under festivalen og i ettertid.

DISSE KOMMER: Øverst fra venstre: Sofie Frost, Admiral P, Harald Eia. Nederst fra venstre: Bendik, Sebastian Zalo, Agnete Saba (Foto: Facebook/presse)

Hva venter du på? Meld deg på her innen 14. juni!