Humorkveld for lærlinger!

HUMORKVELD: Bli med på humorkveld med Ingvild Haugstad, Hallvard Dyrnes,Olli Wermskog og Mikkel Niva! (Foto: Promo)

27.11.2020 av Martine Grymyr
Sist oppdatert: 26.10.2021

Selv om vi ikke lenger kan sees, kan vi fortsatt ha det gøy sammen! Derfor vil vi i Fagforbundet Ung invitere deg til en helt unik humorkveld med Ingvild Haugstad, Hallvard Dyrnes, Mikkel Niva og Olli Wermskog.

Så, enten du sitter helt alene eller er med de du bor med, er vi sammen! Møt opp foran skjermen din 2. desember klokka 19.00, kanskje er det nettop dine innspill som er med å bestemme hva som skjer på skjermen?

Vi i Fagforbundet Ung jobber spesielt for at lærlingtiden skal bli så god som mulig. Derfor har vi bedt om at dere sender inn deres egne historier fra tida som lærling, og disse historiene skal spilles ut live av skuespillerne.

Dette kan du ikke gå glipp av!