Student og medlem i Fagforbundet?

KOMMER: Fra høyre: Magnus Marsdal, Cathrine Krøger og Me and the Julios.

KOMMER: Fra høyre: Magnus Marsdal, Cathrine Krøger og Me and the Julios. (Foto: Manifest Analyse/HiOA/Privat)

Da er du invitert til Fagforbundets studentsamling på Kjeholmen i Oslofjorden 28. til 30. september. Og det er gratis!

07.09.2018 av Martine Grymyr
Sist oppdatert: 26.10.2021

Fagforbundet inviterer alle studentmedlemmer til å bli med på samling helga 28.- 30. september på sporveisforeningas egen øy i Oslofjorden. Bli med på en helg med politikk, fag og moro. Vi har booka interessante foredragsholdere og et kult band.

Til oss kommer leder i Manifest Tankesmie og forfatter av Frp-koden, Magnus Marsdal, litteraturkritiker og sykepleierstudent, Cathrine Krøger, og seinere spiller bandet Me and the Julios.

Bli med for å møte andre studenter og lære om hvordan vi kan organisere studenter i faglig arbeid på landets høyskoler og universiteter. Samlinga er gratis og vi betaler reisa di.

MELD DEG PÅ HER

Se video: Me and the Julios