Bli med på medlemsundersøkelse om arbeidslivet

Påminnelse! Bli med på undersøkelse om det moderne arbeidslivet. Frist 3. mars.

Påminnelse! Bli med på undersøkelse om det moderne arbeidslivet. Frist 3. mars. (Foto: Mostphotos)

Siste frist for svar er 3. mars.

29.02.2024 av Martin Halsos
Sist oppdatert: 29.02.2024

Påminnelse! Du har forsatt mulighet til å gi din tilbakemelding på hvordan du har det på kontoret. Til nå har vi fått svar fra 470 medlemmer. Siste frist for å svare er søndag 3. mars.

Fem minutter for å styrke arbeidet vårt

- Arbeidslivsundersøkelsen «Sånn har vi det på kontoret» ble sendt ut siste uke i januar til alle medlemmer som jobber med kontor og administrasjon i Fagforbundet Oslo. Det er omtrent 4300 medlemmer. Undersøkelsen tar omtrent fem minutter og skal være med på å styrke faktagrunnlaget når vi jobber for medlemmene, sier Roger Kristensen leder for Yrkesseksjon Kontor og Administrasjon Oslo.

Svar i dag!

- Undersøkelsen tar for seg hvordan medlemmene har det på jobben. Om de har mulighet for å jobbe på hjemmekontor og om de har mulighet til å skille mellom arbeidstid og fritid. Vi i yrkesseksjonsstyret synes at det er viktig at så mange som mulig får mulighet til å være med på undersøkelsen, slik at vi får en oversikt over hvordan medlemmene opplever dette ute på arbeidsplassen. Vi trenger svar fra så mange som mulig for å få en god undersøkelse. Så svar i dag, avslutter Roger Kristensen.

Her er lenke til undersøkelsen.