Årsmøte 2024

Kunngjøring til medlemmer i Fagforbundet Askøy.

Kunngjøring til medlemmer i Fagforbundet Askøy. (Foto: Mostphotos / Fagforbundet)

Fagforeningsstyret ønsker deg som medlem hjertelig velkommen til årsmøte 31. januar 2024.

02.01.2024 av Eirik Nepstad
Sist oppdatert: 27.01.2024

Årsmøte er fagforeningens høyeste organ, og det er her vi velger våre organisasjonstillitsvalgte og hva fagforeningen skal jobbe med den neste perioden.
Som vanlig får vi besøk fra Fagforbundet Vestland, som hilser årsmøtet og medlemmene som er tilstede.

Tid og sted:
31. Januar, Folkets hus, kl. 18.00

Vi skal ha enkel servering og ønsker påmelding innen 30. januar 2023 til pamelding@fagforbundet-askoy.no

Årsmøtepapirer finner du nederst i saken, og vi oppfordrer alle til å lese dem her. Ta kontakt om du heller vil ha dem tilsendt på epost.

Regnskap og budsjett kommer så fort vi har fått hjelp til å skrive ut riktig rapport.

Velkommen!