Psykologspesialist - Bente Austbø

Invitasjon til fagkveld med Bente Austbø

Yrkesseksjon kirke, kultur og oppvekst inviterer medlemmer til medlemsmøte den 04. mars. Alle medlemmer er invitert til Fargeriet for å høre Bente Austbø innlede om emosjonsfokusert ferdighetstrening.

Kunngjøring til medlemmer i Fagforbundet Askøy.

Årsmøte 2024

Fagforeningsstyret ønsker deg som medlem hjertelig velkommen til årsmøte 31. januar 2024.

Utregning, lønn, glad, tall, beregning, tillegg

Høringsuttalelse til Askøy kommunes budsjett 2024

Fagligpolitisk utvalgt i fagforeningen har skrevet høringsuttalelse til budsjettbehandlingen i kommunestyret på Askøy. Den kan du lese her:

Plakat om arrangementet

Minifestival og 20-års jubileum

Fagforbundet Askøy inviterer også i år til minifestival. Denne gangen med en vri.

Bruk stemmeretten ballong illustrasjon valg Oslo Spikersuppa 09

Åpent møte 14. august

Pensjonist- og uføre utvalget Fagforbundet Askøy inviterer sammen med Pensjonistforbundet Askøy til åpent møte.

Knust mobiltelefon

Gode nyheter til lærlinger i Fagforbundet Askøy

Ungdomstillitsvalgt Simen Gumucio Larsen fikk årsmøte med seg, det er en god nyhet for deg som er lærlingmedlem i Fagforbundet Askøy.

Fagforeningsleder Bente M. Sannes sammen med LO-leder Peggy Hessen Følsvik og leder av LO Bergen og Omland Fauzia Hussain-Wiik

Råflott besøk på Askøy!

Torsdag 09. februar var fagforeningen så heldig å få besøk av selveste LO-leder Peggy Hessen Følsvik. Kontoret sto på hodet i dagene i forveien, for dette var stort for oss i fagforeningen.

Fagforeningsleder Bente ønsker velkommen til årsmøte 2023

Godt oppmøte på årsmøte

Torsdag 26. januar avholdt fagforeningen årsmøte. Årsmøte er det høyeste organet lokalt for våre medlemmer. Medlemmene som møtte i Folkets hus på Askøy vedtok fagforeningens planer og budsjett for 2023.

Fagforbundets logo

Årsmøte 2023

Endelig kan vi ha fysisk årsmøte, dette har vi gledet oss til lenge. Vi har bestilt innledning fra Sara Bell (Fagforbundet Vestland) og håper du også kommer. Innkallingen finner du her:

Steinar Fuglevaag, Fagforbundets pensjonsekspert.

Pensjon å leve av!

Pensjonskontoret til Fagforbundet kommer til Askøy. Vi har den glede av å invitere medlemmer til medlemsmøte hvor vår vi får besøk av vår egen pensjonsekspert.

Vi stiller med lokale band

Fagforbundet Askøys Minifestival

Etter noen år med pandemi og dårlige kår for både publikum og artister, ønsker Fagforbundet Askøy å bidra til kulturlivet på Askøy og arrangere minifestival for både medlemmer og andre interesserte. Ta med deg kollegaene dine og kom på festival!

Sommer hilsen

God sommer

Mange av våre medlemmer har allerede gått ut i ferie, og snart er det vår tur.

Fagforbundets logo brodert på rød kappe

Medlemsmøte

Fagforbundet Askøy innkaller til medlemsmøte 16. juni klokken 18.00. Møte vil finne sted i Folkets hus i Holmedalen.

Årsmøte

Skal du på årsmøte? Papirene finner du her.

Ny dato for årsmøte 2022

På grunn av problemer med overgang mellom gammelt og nytt regnskapsbyrå, rekker ikke styret å få regnskapet ferdig i tide. Vi har på bakgrunn av dette fått tillatelse fra forbundsregion Vestland til å utsette årsmøtet.

Julehilsen

Fagforeningstyret ønsket å gjøre noe annet enn levere ut twist til arbeidsplassene når det er økt smittetrykk på Askøy. Her kan du lese hva de ble enige om etter at de på hver sin kant har tøyset seg med julebilder.

Årsmøte 2022

Fagforbundet Askøy kaller inn til årsmøte 2022. Vi ønsker alle medlemmer velkommen til årsmøte

Informasjon fra valgkomiteen

I forbindelse med Fagforbundet Askøys årsmøte den 27. januar 2022, skal det som vanlig velges representanter til fagforeningsstyret. Det er sendt ut brev til tillitsvalgte i alle avtaleområder. Her kommer samme informasjon til alle medlemmer.

Foredrag med Adil Khan.

Onsdag 17. November inviterer Fagforbundet Askøy, Åwesome Events og Adil Khan til foredrag med tematikk innenfor psykisk helse.

Klubbmøte, hovedoppgjøret 2022

Fagforeningsstyret inviterer til klubbmøte med hovedoppgjøret 2022 som tema. Det er her medlemmer kan komme med innspill til tarifforhandlingene mellom partene sentralt.