Jubilantmarkering på Hotel Bristol

25-årsjubilanter på Hotell Bristol. Endelig kunne vi markere jubilantene på skikkelig vis etter pandemien. (Foto: Berit Tevik)

Endelig kunne vi igjen samles for å markere jubilantene i Fagforbundet Barn og Oppvekst, Oslo med middag og underholdning.

13.11.2021 av Anders Borg
Sist oppdatert: 13.11.2021

Etter at fjorårets jubilanter bare kunne markeres med diplom og sølvnål i posten, var det ekstra hyggelig at vi kunne markere årets jubilanter på skikkelig vis. Jubilantmarkeringen fant sted i Store Festsal på ærverdige Hotel Bristol.

Kvelden ble innledet med velkomsttale av leder Berit Tevik. For anledningen hadde vi også invitert Marie Sahba for å spille musikk. Vi var så heldige at vi fikk servert både gamle låter og en helt ny. uutgitt sang.

Maten ble så servert med en meny bestående av ørret til forrett, kyllingbryst til hovedrett og ostekake til dessert.

Etter hovedretten benyttet vi anledningen til å gjøre litt ekstra stas på hver enkelt av jubilantene. Alle fikk utdelt Fagforbundets sølvnål, blomster og diplom.

En kveld der flere traff igjen gamle arbeidskoleger fra tidligere i yrkeslivet ble avrundet med dessert og kaffe.

Tusen takk for en fin kveld.