Nok en seier for våre medlemmer

Ukas andre tariffavtale er i boks! Etter lang tids engasjement fra tillitsvalgte fra oss og Utdanningsforbundet har vi endelig landet tariffavtale i Christinedal Kunst- og kulturbarnehage.

21.10.2021 av Anders Borg
Sist oppdatert: 21.10.2021

Våre medlemmer i Christinedal Kunst- og kulturbarnehage har stått på i snart ett år for å skaffe tariffavtalen de fortjener. Tariffavtalen med PBL sikrer bedre lønns- arbeids- og pensjonsvilkår for alle ansatte i barnehagen.

I løpet av året som har gått har både tillitsvalgte fra begge organisasjoner i barnehagen jobbet tett sammen. Utdanningsforbundet Oslo og vi hatt et godt samarbeid gjennom hele prosessen. Men uten engasjementet til de ansatte hadde dette kunne tatt enda lenger tid.

Fagforbundet Barn og Oppvekst, Oslo takker våre medlemmer i barnehagen og Utdanningsforbundet Oslo for et godt samarbeid og gratulerer med tariffavtale!