Hva skjer i Fagforbundsuka?

SAMSUNG CAMERA PICTURES

På mandag begynner Fagforbundsuka. Det arrangeres både spennende webinarer, valgkampkick-off og quiz. Det blir spennende arrangementer både digitalt og fysisk (!)

19.06.2021 av Anders Borg
Sist oppdatert: 19.06.2021

Quiz med premier

Fagforeningen arrangerer en quiz gjennom hele uka på sine Facebooksider. Det legges ut ett spørsmål hver dag og du kan vinne fine premier fra Palestinabutikken.

For å bli med på quizen, følg oss på Facebook

Valgkampkick-off

Mandag 21. juni kl. 13.00 drar vi i gang valgkampen for fullt. Hva er mer naturlig enn å knytte dette til oppstarten av Fagforbundsuka.
Vi inviterer hele organisasjonen til en time med presentasjon av Fagforbundets hovedsaker, vi får møte våre medlemmer som til høsten kanskje kan ta sete på Stortinget og vi får servert de siste spennende politiske analysene.
Koble deg opp på Youtube mandag kl 1300-1400 og bli med oss å sparke i gang valgkampen.

Trykk her for å følge oppstarten av valgkampen.

Webinar om dialogens vilkår i den flerkulturelle barnehagen

Tirsdag arrangerer Fagforbundet Oslo webinar med Katrine Giæver som har skrevet doktorgrad om temaet.

Dato: Tirsdag 22. juni kl. 18.00 – 19.00.

For å delta på zoom trykk her.

Du kan også følge webinaret på Facebooksidene til Fagforbundet Oslo.

Pride-arrangement på Pride House

Onsdag 23. juni arrangerer LO paneldebatt om hvordan fagbevegelsen kan hindre høyrepopulistiske angrep på LGBT-bevegelsen.

Dette arrangementet er fysisk og finner sted på Youngs i Youngs gate 3.

Les mer om arrangementet og deltakerne her.

Webinar om fagbevegelsens rolle etter 22. juli

Torsdag arrangerer Fagforbundet Oslo også webinar med Ina Libak, Mani Hussein og Mats Kvaløy-Bjørbekk, alle tidligere sentralei AUF.

Dato: Torsdag 24. juni kl. 18.00 - 19.00

For å delta på Teams trykk her.

Du kan også følge webinaret på Facebooksidene til Fagforbundet Oslo.

Webinar om digitalisering i Oslo kommune

Fredag blir det webinar med Fagforbundet Oslo med Robert Steen fra Arbeiderpartiet.

Dato: fredag 25. juni kl. 12.00 - 13.00.

For å delta på teams trykk her.

Webinaret strømmes på Facebooksidene til Fagforbundet Oslo.

I tillegg til alle disse arrangementene vil det bli arrangert frokostmøter 23.-25. juni med partiledere fra de rød-grønne. Disse vil også bli strømmet på Facebook, så følg med der.