Det er nå mulighet til å søke om opptak til deltidsstudiet "ledelse og digitalisering" på Høgskolen i Innlandet

Dette studiet er på 30 studiepoeng og er heldigitalt. Studiet har oppstart i september og er gratis for våre medlemmer.

07.06.2021 av Arnt Jostein Silseth
Sist oppdatert: 07.06.2021

Fagforbundet og Høgskolen i Innlandet tilbyr dette studiet som knytter sammen ledelse og digitalisering, organisasjon, kommunikasjon og HRM.
Studiet passer for deg som er interessert i digitale prosesser, og hvilke implikasjoner, muligheter og utfordringer digitalisering har for ledelse og arbeidsliv. Tilbudet er gratis for Fagforbundets medlemmer, med unntak av semesteravgift på kr 851,- per semester, pensumlitteratur og eventuelt studiemateriell. Fagforbundet har allerede tilbudet dette studiet til 100 medlemmer, men nå er det ledig 100 nye plasser for kull nr to.

Du være medlem av Fagforbundet for å kunne delta på dette studiet. Det er 100 ledige studieplasser og du søker gjennom Høgskolen i Innlandet.
Opptakskrav er ellers «Generell studiekompetanse eller realkompetanse på tilsvarende nivå».

Søknadsfrist er 21.06.2021 med oppstart i september.
Opptak gjøres etter søknadsfristen og utføres av høgskolen.

For å lese mer om studiet og søknadsprosessen se Høgskolen i Innlandet sine nettsider HER
Derom du har spørsmål om studiet kan du kontakte studiets kontaktperson Linda Kiøning på epost; linda.kionig@inn.no eller Telefon: +47 62 43 04 12