Videreutdanning i barne- og ungdomsarbeid – modul 1 Mangfold og måltidsglede

Assistenter og fagarbeidere er en gruppe som ofte blir «glemt» når det gjelder videreutdanning. På bakgrunn av dette har Fagakademiet (som er eid av Fagforbundet) i samarbeid med Høgskolen på Vestlandet utviklet en videreutdanning i Barne- og ungdomsarbeid som starter opp i august.

04.07.2019
Sist oppdatert: 29.07.2019

Studiet er samlingsbasert og består av 4 moduler som hver består av 15 studiepoeng.

Du velger selv om du ønsker å ta kun en modul eller alle fire.

Modul 1 - Mangfold og måltidsglede har oppstart i August. Her kan du søke opptak eller lese mer om modulen. Informasjon om studiet finner du også i vedleggene.

Videreutdanning i barne- og ungdomsarbeid (VIBU), Modul 1: Mangfold og måltidsglede

Videreutdanning i Barne- og ungdomsarbeid (VIBU)

Løpende påmelding, dvs. første mann til mølla-prinsippet!

Fagforbundet har stipendordninger til medlemmer som ønsker å videreutvikle seg.

Her kan du lese mer om ordningen: Informasjon om Fagforbundets stipendordning

Utdanning: Du får dekket halvparten av egne dokumenterte utgifter inntil 12 000 kroner per kalenderår. Støtten gjelder alle typer grunn-, etter- og videreutdanninger på hel- eller deltid som gir formell kompetanse, studiepoeng eller varer 80 timer eller mer (Hentet fra Fagforbundets nettside).

Ta gjerne kontakt om det er noe dere ønsker å få vite mer om.

Fagakademiet

Sissel Semshaug