Hytte til leie på åremål

Teknisk Fagforening Oslo har en ledig hytte på feriehjemmet Krøder`n. Hytta leies ut på åremål i 5 år fra 01.01.2019, med mulighet for å forlenge kontrakten.

31.10.2018
Sist oppdatert: 07.02.2019

Feriehjemmet består av 14 hytter som er leid ut på åremål og 2 enheter som leies ut i helger og uker, samt en felles peisestue.

Medlemmer i vår fagforening prioriteres før andre medlemmer av Fagforbundet.

Feriehjemmet ligger 1 time og 45 minutters kjøring fra sentralbanestasjonen og 20 minutter unna Norefjell skisenter.
Er du glad i å fiske er det flotte muligheter her. Krøder`n har flott øret, sik, abbor, dypvannsrøye og gjedde. Det fanges også en del kreps i krepsesesongen. Om vinteren er det kort vei til Norefjell med flotte løyper for bortoverski og nedoverski.

Hytta er på ca. 65 m2 og leieprisen er 11.000,- i året pluss strøm. Leien deles i månedsavdrag.
Feriehjemmet er et sted som drives på dugnad, så leietaker må påregne seg å delta i dette. Utvendig og innvendig vedlikehold utføres av leietaker.

Ellers er dette et sosialt sted der man har felles arrangementer i påsken og krepselag på høsten m.m.
Har du spørsmål ta kontakt med Håkon Finsen på mobil 908 61 472 eller Jarle Pausen på mobil 918 89 070.

Det vil bli mulig å se hytta etter avtale.

Søknadsfristen er 07.12.2018.

Søknaden sendes til: