Her er årets seksjonsstyret for Yrkesseksjon Kontor og Administrasjon (SKA)

Seksjonsstyret har kommet godt i gang med årets arbeid og vedtok på forrige møte seksjonens handlingsplan for året. Hovedoppgaver i år er å bygge seksjonen og styrke yrkesfaglig kompetanse i Teknisk forening. Nytt i seksjonen er at Faizah Begum (leder for seksjonsstyret) er valgt inn regionen og lederplassen i seksjonen erstattes av nestleder Ine Geitung. Seksjonen har også fått den gledelige nyheten at Klubb EGE har oppnevnt en SKA-kontakt og nå er alle etats-klubbene representert i seksjonsstyret.

10.05.2019
Sist oppdatert: 10.05.2019

Seksjonen gleder seg til året som kommer og vise at yrkesfaglig kompetanse på Kontor og Administrasjon har en viktig rolle, selv i Teknisk fagforening.

Seksjonsstyret består i år av:
Ine Geitung - SKA kontakt i Klubb REN og leder for seksjonsstyret.
Ine jobber som kunderådgiver i Renovasjonsetaten. Hennes hjertesak er å få flere læreplasser for lærlinger i Kontor og Administrasjonsfaget i kommunen.

Hanne Knudsen - SKA kontakt i Klubb BYM
Hanne jobber som spesialkonsulent II i Bymiljøetaten. Hennes fokus i år opprettelse av faggrupper i egen klubb

Kjetil Gaarder - SKA Kontakt i Klubb GFE
Kjetil jobber som konsulent i Gravferdsetaten med saksbehandling og kundebehandling. En av sakene han ønsker å jobbe for er bedre uttelling for realkompetanse.

Salma Naseem - SKA kontakt i Klubb VAV
Jobber som arkivar i dokumentseksjonen i vann og avløpsetaten. Salma er interessert i å jobbe for at fagbrev i Kontor og Administrasjon blir sett på som en attraktiv utdanning både for elever og arbeidsgiver.
Nina Krogstad - SKA kontakt i Klubb EGE
Er for tiden Hovedverneombud i Energigjenvinningsetaten. Hun brenner for at flere medlemmer lette skal kunne videreutvikle seg og videreutdanne seg underveis i arbeidslivet.

Har du innspill til hva seksjonsstyret skal jobbe med? Send en e-post med ditt innspill til seksjon.kontor@fagforbundet006.no