Renholdernes dag 2019

I dag har vi markert renholdernes dag med kåring av årets renholder!

02.12.2019
Sist oppdatert: 02.12.2019

Det er en stor dag for oss i Yrkesseksjon samferdsel og teknisk i Fagforbundet Barn og Oppvekst. I dag har det vært renholdernes dag. Dette har vi har markert med et kurs med en engasjerende foreleser, Ståle Brandsrud. Nesten 60 renholdere kunne friske opp kunnskapen om renhold og utviklingen innen faget, motivasjon og mulighet for økt innflytelse på egen arbeidssituasjon.

Under markeringen ble en av våre medlemmer - Sriskantharajah Rajagopal kåret til årets renholder! Han jobber på Stenbråten skole som renholdsoperatør og er plasstillitsvalgt. Stein Guldbrandsen i Fagforbundets arbeidsutvalg overrakte ham prisen og assisterende rektor Andreas Mikkelborg og vaktmester Bjørn Dekko holdt tale.

Dette er det beste eksempelet på at velvilje og samarbeid mellom ledelsen og renholdere kan gi strålende resultater! Vi er kjempeglade på vegne av vår kollega! Vi gratulerer så mye Sriskantharajah Rajagopal!