Invitasjon til Arbeidsmiljøkonferansen 21. april 2021

Konferansen arrangeres i år som en heldigital konferanse med svært gode innledere. Konferansen har tittelen "Et bærekraftig arbeidsliv"

09.03.2021
Sist oppdatert: 11.03.2021

Arbeidsmiljøkonferansen arrangeres i samarbeid mellom Fagforbundet, Utdanningsforbundet og KS i Møre og Romsdal.
Konferanseavgiften er satt til kr 1750 per deltaker.  Påmeldingsfristen er 7. april.

Arbeidsmiljøkonferansen har som mål å være en viktig arena for å fremme samarbeid og utvikling på arbeidsmiljøfeltet i offentlig sektor i fylket vårt. Hilde Frafjord Johnsen er hovudinnleder, og hun vil ta opp temaet Bærekraftsmåla – utopi eller reelt mulig? I tillegg får du presentert mange andre spennende og interessante innlegg om aktuelle tema. Programmet er vedlagt nederst på siden.

Målgruppe for konferansen er tillitsvalgte, verneombud, ordfører og øvrige politikere, kommunedirektør/rådmann, personalansvarlige, avdelingsledere, arbeidsmiljøutvalg, bedriftshelsetjeneste. I tillegg til andre som finner temaet interessant.

Trykk her for å komme til påmeldingssiden.

Her er oversikten over innlederne under årets konferanse:

-Fylkesordførar Tove-Lise Torve

-Mariann Brandstad, regionleder Fagforbundet Møre og Romsdal

-Hilde Frafjord Johnsen, sosialantropolog og internasjonal leder med bakgrunn innenfor politikk, som utviklingsminister og fra Stortinget.

-Ole Helge Haugen, «bærekraftguru» Møre og Romsdal fylkeskommune

-Hildegunn Andreassen, daglig leder Framlent AS

-Ivar Haugstad, sosialantropolog

-Irene Kinunda Afriyie

-I tillegg blir det utdeling av prisen for vinner av Arbeidsmiljøprisen

Les mer om konferansen i vedlegget.