Sommarfest i Parken

Fagforbundet avd 550.Luster inviterer medlemane til sommarfest! Tysdag 13. juni kl 17:00 i PARKEN

1. MAI

1. mai

Gratulera med dagen!

Kontortilsette, gratulera med dagen!!

Kontortilsettes dag

Gratulerer med dagen,kontortilsette!

Årets Byggdrifter

Årets byggdrifter

Kjenner du årets byggdrifter?

Sommarfest

sommarfest

Bioingeniørdagen

15. april er den internasjonale bioingeniørdagen: Gratulerer med dagen, bioingeniørar! Takk for den gode jobben de gjer.

Vervekampanje

Fagforbundet avd.555 Luster held i 2023 ein lokal VERVEKONKURRANSE! Den av våre medlemar som klarar å verve flest nye medlemar, iløpet av 2023, vinn eit gåvekort pålydande kr 2.500 på AMFI les meir i vedlegget.

sosialarbeidardagen

Gratulerer med dagen, sosialarbeidarar! Takk for den gode jobben de gjer.

Bussjåførar

18. mars er dagen til bussjåførane: Gratulerer med dagen, bussjåførar! Takk for den gode jobben de gjer.

Årsmøtedokument etter årsmøtet 2023

Dokument vedteke på årsmøtet i 2023

Gratulera med kvinnedagen

Kvinnedagen

Gratulera med kvinnedagen!

helsesekretærar

Helsesekretærdagen

Gratulerer med dagen, helsesekretærar!

Reinholdardagen

Reinholdarens dag

Første mandag i desember er reinhaldardagen: Gratulerer med dagen, reinhaldarar! Takk for den gode jobben de gjer.

Helsefagarbeidardagen!

26. november er helsefagarbeidardagen: Gratulerer med dagen, helsefagarbeidarar! Takk for den gode jobben de gjer.

Arkivdagen

Arkivdagen!

Andre helg i november er arkivdagen: Gratulerer med dagen, arkivarar! Takk for den gode jobben de gjer.

Konferanse helsefagarbeidarar, hjelpepleiarar, og omsorgsarbeidarar

Fagforbundet Vestland har den glede inviterer til to dagers konferanse for helsefagarbeider, hjelpepleier og omsorgsarbeider. Denne er og open for elevar og lærlingar.

Advokatforsikring

Ny sjanse for å teikna LO advokatforsikring til rabbatert pris. Les meir ved å trykke på overskrifta.

Heimahjelpardagen

Heimahjelpardagen!

4. november er heimehjelpardagen: Gratulerer med dagen, heimehjelparar! Takk for den gode jobben de gjer.

Barne og ungdomsarbeidardagen

3. november er dagen til barne- og ungdomsarbeidarane: Gratulerer med dagen, barne- og ungdomsarbeidarar! Takk for den gode jobben de gjer.

Kokkens dag!

Kokkens dag

20. oktober er kokkens dag: Gratulerer med dagen, kokkar! Takk for den gode jobben de gjer.

Barsel og barnepleiardagen

Barsel -og barnepleiardagen!

10. oktober er barsel- og barnepleiardagen: Gratulerer med dagen, barsel- og barnepleiarar! Takk for den gode jobben de gjer.

Den internasjonale fothelsedagen!

Den internasjonale fothelsedagen

8. oktober er den internasjonele fothelsedagen: Til lykke med dagen, fotterapeutar! Takk for den gode jobben de gjer.

Verdas postdag

9. oktober er verdas postdag: Gratulerer med dagen, alle posttilsette! Takk for den gode jobben de gjer. Bli medlem på fagforbundet.no.

Sosialpedagogdagen

2. oktober er den internasjonale sosialpedagogdagen: Gratulerer med dagen, vernepleiarar og barnevernspedagogar!

Tur Bremanger info til dykk som skal på tur

Nedanfor følgjer litt praktisk informasjon for dykk som skal vera med på turen til Bremanger. Avreise fredag 26. august. Heimkomst 28. august.

.

Gratulera med BPA dagen

15. juni er BPA-dagen: Gratulerer med dagen, personlege assistentar! Takk for den gode jobben de gjer. Bli medlem på fagforbundet.no.

Somarfest i Parken

Det blir somarfest for medlemmane våre i juni dette året og. 21. juni kl. 18:30 Utdeling av heidersmerker, underhaldning, besøk frå Fagforbundet Vestland. Grillmat frå Ellevilt, iskaker, og kaffi. Les meir i vedlegget i forhold til påmelding osv.

Ingen streik i kommunesektoren

aktivitørdagen

Gratulera med dagen aktivitørar

Gratulera med dagen til dykk som jobbar som aktivitørar!

Medlemstur til Kalvåg

Fagforbundet Luster invitera til medlemstur til Kalvåg/ Bremanger. Knutholmen hotell. 26. – 28.august 2022.

Gratulerer med dagen brannfolk

Brannfolk gratulerer med dagen

Gratulera med 1. mai

Gratulara med dagen!!

Gratulera med dagen kontortilsette

Gratulerer med dagen, kontortilsette! Takk for den gode jobben de gjer.

Bioingienør

Bioingienørar, Gratulera med dagen

Webinar BPA

Yrkesseksjon helse og sosial i Fagforbundet Innlandet, Vestland og Viken Invitere Personlige assistenter til digitalt fagseminar om Rettigheter, plikter og muligheter i BPA yrket

Årets byggdrifter

Tannhelsearbeidarar.

20. mars er verdensdagen for munnhelse og Fagforbundet sender en hilsen til våre medlemmer som er tannleger, tannpleiere, tannhelsesekretærer og tannteknikere. Takk for at dere hver dag hjelper tusenvis av mennesker med å ta vare på tennene og munnhelsen.

Sosialarbeidardagen

Gratulara med kvinnedagen!

Gratulera med kvinnedagen!

Helsefagarbeidarar, gratulera med dagen!

Saksbehandlingsreglene i forvaltningsloven

Yrkesseksjon kontor og administrasjon og samferdsel og teknisk i Fagforbundet Vestland, i samarbeid med Fagakademiet AOF, har gleden av å invitere medlemmer i Fagforbundet Vestland til gratis nettkurs:

Kunnskapsbasert sårbehandling-kurs

Kunnskapsbasert sårbehandling Bergen 18 Oktober, Førde 19 Oktober-21. Med forbehold av Corona sitasjonen.

digital BPA-kafé

Yrkesseksjon helse og sosial i Fagforbundet Innlandet, Vestland og Viken Inviterer deg som er personlig assistent til digital BPA-kafé

Fysisk kurs i ERNÆRING for alle som jobber med mat

Fagforbundet Vestland Yrkesseksjon Helse og Sosial inviterer til fysisk kurs i Ernæring. Denne gang har vi med oss to dyktige foreleser som begge sitter i Faggruppen: Ernæringsarbeider i Fagforbundet.

AVVIK – en mulighet til forbedring

Bruk av tvang og makt i helse- og omsorgssektoren

Fagforbundet Vestland, Yrkesseksjon Helse og Sosial, i samarbeid med Fagakademiet AOF, inviterer til nettkurs Bruk av tvang og makt i helse- og omsorgssektoren

Varsling i arbeidslivet

Fagforbundet Vestland, i samarbeid med Fagakademiet AOF, inviterer til nettkurs Varsling i arbeidslivet

Webinar om særaldersgrensa!

Fagforbundet Vestland inviterer alle medlemmer og tillitsvalgte til Webinar om status for særaldersgrensen.

Haustfest i Parken

Me invitera til haustfest for medlemmane i Fagforbundet Luster. Stad: Parken i Gaupne. Torsdag 9 september kl.18:00.

Kommuneoppgjeret i gang!

Rått løp mot særaldersgrenser

Regjeringen ønsker gjennom et lovforslag å fjerne bestemmelsen om at folk med særaldersgrenser i offentlig sektor ikke bare har rett, men også plikt til å gå av. – Dette er et rått løp fra regjeringen og et klart brudd på avtalen vi inngikk i 2018. Vi skjønner rett og slett ikke at regjeringen våger å gjøre dette, sier Mette Nord, leder i Fagforbundet og Egil André Aas, leder i LO Stat.

Offentleglova – en praktisk gjennomgang-nettkurs blir sett opp ein gang til!

Yrkesseksjon kontor og administrasjon i Fagforbundet Vestland, i samarbeid med Fagakademiet AOF, har gleden av å invitere medlemmer i Fagforbundet Vestland til gratis nettkurs:

webinar: Tvang og truslar

Fagforbundet Vestland inviterer alle våre medlemmer til nytt Webinar. DATO: 16 April. 09-11 20. April. 17:00- 19:00

Trenger vi å snakke om det?

Kurs om seksualitet og seksuell helse for helse– og sosialfaglig personell. Kurset omhandler seksuell helse og seksualitet for eldre, alvorlig syke, mennesker med utviklingshemming og funksjonsnedsettelser Kurset avholdes som åtte tretimers webinarer i løpet av april og mai 2021

Diverse studietilbod fra AOF Fagskolen

Årsmøte LO i Sogndal og omland

Onsdag 14.april 2021 kl. 19.00 vert det årsmøte i LO i Sogndal og omland Stad: Quality Hotell Sogndal

INVITASJON TIL FAGDAG FOR BARSEL-OG BARNEPLEIERE OG JORDMØDRE

Fagforbundet Yrkesseksjon helse og sosial inviterer barsel-og barnpleiere og jordmødre til den årlige nasjonale konferansen, denne gangen digitalt. Når: 14. april kl. 10:00-13:00 Hvor: Teams

Webinar! "eldre heimebuande demente" for medlemma i Helse og sosial

Formålet med dette kurset er hvordan konkret behandle hverdagslige utfordringer, vanskelig adferd hos brukere med demens samt foreslå tiltak for å bedre livskvaliteten for brukerne. Kurset er aktuelt for deg som jobber i hjemmetjesten, hjemmehjelper, og personlig assistenter. Eller andre det kan være aktuelt for

Autisme - pedagogiske tiltak som virker, nettkurs

Fagforbundet Vestland, Yrkesseksjon Kirke, Kultur og Oppvekst, i samarbeid med Fagakademiet AOF, inviterer til nettkurset Autisme - pedagogiske tiltak som virker,

Nå kan du legge medlemskortet på hylla!

Den nye medlemsappen er tilgjengelig! Nå kan alle medlemmene få hele medlemskapet sitt rett i lomma.

Nettkurs for Byggdriftere/ vaktmestre, servicepersonell, brannforebyggere/ feiere.

Fagforbundet Vestland, Yrkesseksjonene samferdsel og teknisk , i samarbeid med Fagakademiet AOF, inviterer til nettkurs for Byggdriftere/ vaktmestre, servicepersonell, brannforebyggere/ feiere. Dato: Tirsdag 9. mars Tid: kl. 12 - 15 Sted: Teams (link til kurset sendes til dere senest dagen før sammen med forelesers presentasjon)

HELSEPERSONELLOVEN OG FORSVARLIGHETSKRAVET

Fagforbundet Vestland yrkesseksjon helse og sosial, i samarbeid med Fagakademiet AOF, inviterer til gratis nettkurs for medlemmer som er ansatt i kommune- og spesialisthelsetjenestene.

Verdighetskonferansen 2021

Verdighetskonferansen har siden 2009 vært en vårlig, nasjonal og tverrfaglig nettverksarena. Denne våren er konferansen digital. Det er Verdighetsenteret og Fagforbundet som står bak årets program. Når du melder deg på, vil konferanseinnholdet være tilgjengelig på nett fra 15.mars til 14.april.

Gratulera med dagen, 1. februar , helsesekretærar!

Fagforbundet Vestland, i samarbeid med Fagakademiet AOF, har gleden av å invitere til nettkurs for helsesekretærer i vest.

I år blir den årlige konferansen for helsesekretærer erstattet av et digital nettkurs pga Korona. Vi har gleden av å tilby dere 3 timers faglig påfyll mandag 01. februar kl 10 eller kl 17. Nettkurset er gratis for medlemmene, mens ikke-medlemmer må betale kr 1500,-

Gratis nettkurs - saksbehandlingsreglar i forvaltingsloven 26.01.

Gratis nettkurs, demens hjå personer med utviklingshemming

Fagforbundet Vestland i samarbeid med Fagakademiet AOF arrangerer kurs om Aldring og demens hos personer med utviklingshemming. Kurset er på tre timar.

Teori helsefagarbeidar

Helsefagarbeider Vg3 – live nettkurs – vår 2021

Meld deg på årets julekalender!

Men livet må gå videre

Korona-utbruddet er den mest omfattende krisen i vår levetid. Pandemien setter helsepersonell på prøve hver eneste dag. Fagforbundet Vestland, Yrkesseksjon helse og sosial ønsker velkommen til et refleksjons- og kunnskapsprogram om møte med mennesker ved livets yttergrenser:

INVITASJON TIL WEBINAR OM SKIKKETHET

Når: Onsdag 18. november kl. 14.00 Hvor: digitalt webinar på Teams Hvem: Kari Kildahl, institusjonsansvarlig for skikkethetsvurdering ved OsloMet – storbyuniversitetet

Fagforbundet Vestland yrkesseksjon helse og sosial inviterer til nytt Webinar for alle personlige assistenter i taushetsplikt.

Tinging av almenakk for 2021

No kan alle medlemmane tinge seg gratis almenakk på netthandelen til Fagforbundet.

Nettkurs: tema helsepersonelloven og forsvarlegheitskrav i helsepersonelloven

Fagforbundet Vestland yrkesseksjon helse og sosial, i samarbeid med Fagakademiet, inviterer til gratis nettkurs for medlemmer som er ansatt i kommune- og spesialisthelsetjenestene. Sjå vedlegg for meir informasjon.

Nettkurs i ernæring og webinar om tausheitsplikt, opplysningsplikt, opplysningsrett

digitale tilbod for medlemmar i Fagforbundet. Sjå vedlegg:

Årets reinhaldar

Fagforbundet skal kåre ÅRETS RENHOLDER 2020. Send inn ditt forslag!

Årets helsefagarbeidar og årets ambulansearbeidar

Det nærmer seg frist for å sende inn forslag til kåring av Vestland sin helsefagarbeider, hjelpepleier og omsorgsarbeider, og ambulandsarbeider. Fristen er 1. Oktober vi kårer vinner i November. 2020.

Nettkurs for alle personlige assistenter

Fagforbundet Vestland yrkesseksjon helse og sosial inviterer til Nettkurs for alle personlige assistenter. Vi har dessverre avlyst alle fysiske yrkesfaglige tilbud på grunn av korona, ut 2020.

Div. tilbod frå Fagskulen i Bergen

Les meir på vedlegga!

Innformasjon om nasjonale konferansar innafor helse

Gratulera med dagen til dykk som jobbar som BPA.

Tilbud om Fagskole utdanning innen Veileder for lærlinger i bedrift

Ta fagbrev innen helse- og oppvekstfag på nett

Fagskuleutdanningar innan helsefag

AOF Vestland avd. Bergen tilbyr div. fagskuleutdanningar!

Gratis Åge-konsert for medlemmer

Pensjonert helsepersonell kan jobbe uten å tape pensjon

Informasjon om reiser og anna informasjon fra LO ang koronasituasjonen

Har du bestilt en reise, eller planlegger en reise, og lurer på hva reiseforsikringen din dekker i forbindelse med Korona-viruset?

Fagforbundet Vesland avlyser fylkesmesterskap 29. April 2020 på Olsvik Videregående Og 5. Mai. på Stryn videregående skole.

Fagforbundet har gitt oss råd til alle ledd i organisasjonen om hvordan vi skal forholde oss til planlagte arrangementer i forbindelse med Koronavirus. For de kommende 8 uker avlyser vi alle større møter og arrangementer. Alle arrangementer med mer enn 50 deltakere avlyses. Det bør ikke avholdes møter i Fagforbundets regi som samler helsepersonell som jobber direkte med pasienter. Deltakerne her arbeider direkte med pasienter og med mennesker (Barnehage, skole, SFO , hjemmesykepleien, sykehjem ,sykehus osv.) Dette beklager vi.

Årsmøtet LO Sogndal og Omland er utsett på ubestemt tid

Alle kurs, samlingar , og større møter i Fagforbundet er avlyst for dei neste 8 vekene.

Informasjon i samband med korona kan du lese i lenka på toppen av sida, eller på fagforbundet.no

Kurset i Smittereinhald er avlyst

Fagforbundet Vestland Yrkesseksjon samferdsel og teknisk Inviterer til GRATIS fagkurs for våre medlemmer i Smittereinhold torsdag 2. april 2020 Kl : 13.00- 15.30 Sted: Lærdal - Rådhuset Øyraplassen 7

Fagdag om diabetes er avlyst

Fagakademiet og Fagforbundet Vestland Yrkesseksjon Helse og Sosial arrangera fagdag om diabetes i Førde 27. april. Kurset blir og arrangert i Bergen, om datoen i Førde ikkje passer.

Kurstilbod

Diverse kurstilbud fra AOF

Styret i 2020

Velkommen til kick-off for årets yrkesmesterskap

Invitasjon til deg som er helsefagarbeider, barne- og ungdomsarbeider, lærling eller elev.

Sakliste til Årsmøtet med sakspapir

Her kjem sakliste til årsmøtet.

God Jul og Godt Nytt År!

Me i styret vil ønskja medlemma og tillitsvalgte i Fagforbundet Luster , ei riktig god jul.

Motivasjonspsykologi 15 STP-kurstilbod

Motivasjonspsykologi 15 STP i Førde våren 2020 Dette er eit desentralisert studium i regi av Folkeuniversitetet. Vår lokale studiesirkel i Førde vil førebu kandidaten til eksamen som privatist i faget PSYK109 Motivasjonspsykologi ved Universitetet i Bergen våren 2020. (Eksamensdato er ikkje klar før rett over nyttår).

Medlemsmøte LO Favør-Forsikring

Margunn Rygg, fra regionkontoret, informera om fordelsprogrammet til Fagforbundet, LO-Favør. Stad/tid. Rådhuset/Gaupne. 12. 11. kl. 19-21 Enkel Servering. pga. mat, send sms til 9953 9746 om du kjem.