Søknad

Hvem kan leie, hvordan søker man? Frister og tildeling

Hyttene kan leies av medlemmer av Fagforbundet Helse Bergen og av alle ansatte i og pensjonister fra Helse Bergen og Helse Vest IKT. Om det er ledig kapasitet kan vi også vurdere andre leietakere.

Vennligst bruk denne adressen for henvendelser:  avd081.hyttestyret@fagforening.fagforbundet.no. Se forsiden for eventuelle henvendelser på telefon.

Gjelder det søknad om leie, så husk å oppgi

• hvor/hvilken hytte
  • når -  ta gjerne med alternativer i prioritert rekkefølge
  • mobilnummer (det hender vi trenger å få kontakt med leietakerne)
  • evt. medlemskap i Fagforbundet Helse Bergen og om du har krav på pensjonistrabatt - se informasjon om priser.

Året deles i 2 med søknadsfrist for 1. halvår i slutten av desember og for 2. halvår i slutten av april. 1. halvår går fra ca. midten av januar til skolenes sommerferie. 2. halvår går fra begynnelsen av skolenes sommerferie til midten av januar. Etter at søknadene er behandlet og hytter tildelt er det "førstemann til mølla". Hyttene leies fortrinnsvis ut søndag til søndag, men også kortere om ingen skal ha hele uken. Påsken deles imidlertid slik: Fredag før påske til onsdag og onsdag til mandag 2. påskedag.