ff

INNKALLING ÅRSMØTE 2024

Innkalling til årsmøte 2024 i Fagforbundet Helse Bergen.

ff

Kunngjøring av Årsmøte 2024

Kunngjøring av årsmøte 2024

God sommer

God sommer!

Sommerhilsen fra fagforeningen og en liten oppsummering for 1. halvåret 2023 og kommende aktiviteter.

Faglig sommer fest for medlemmer

Faglig sommerfest for alle LO medlemmer

Bli med på LOs faglig sommerfest Fredag 16. juni fra kl. 17:30

Påske

God Påske alle sammen

Les hilsen fra fagforeningsstyret

Innkalling Årsmøte 2023

Innkalling til årsmøte 2023 for Fagforbundet Helse Bergen.

Kunngjøring av Årsmøte 2023 og Julehilsen

Til alle medlemmer i Fagforbundet Helse Bergen: Kunngjøring for ÅRSMØTE 2023 i Fagforbundet Helse Bergen, Også annonsert i Bergens Tidende i dag, 21.12.2022.

Medlemskveld

Foredrag med Ingvard Wilhelmsen

Fagforbundet Helse Bergen inviterer til medlemskveld. Gratis foredrag med Ingvard Wilhelmsen

God sommer

Sommerhilsen fra fagforeningen

Styret i fagforeningen har en liten oppsummering for 1. halvåret 2022 og kommende aktiviteter

1. mai 2022

Invitasjon 1. mai 2022

𝐕𝐄𝐋𝐊𝐎𝐌𝐌𝐄𝐍 𝐭𝐢𝐥 𝟏.𝐌𝐀𝐈 𝟐𝟎𝟐𝟐. I år gleder vi oss til tradisjonell 1.mai feiring, ENDELIG. Fagforeningen har kjøpt inn 1. mai merker for våre medlemmer og gis til medlemmer i toget. Ikke alle våre medlemmer bor i Bergen kommune eller Bergen sentrum. En god del steder utenfor sentrum skal det være egne arrangementer og dere kan fint rekke formiddags markeringer og i Bergen senere på dagen.

Innkalling med sakspapirer Årsmøte 2022

ÅRSMØTE 2022

Kunngjøring av årsmøte 2022 er annonsert i Bergens Tidende samt sendt til alle medlemmer pr. epost den 21.01.2022.

AmbulansekvinnerlærlingSykehuset i Drammen

Sykehusnytt Uke 3

Denne ukens Sykehusnytt er om Fagforbundets innspill til Statsbudsjettet 2023, innspillsmøte om tillitsvreform og tillitsreform i offentlig sektor fra LO Norge

Fagforeningsleder oppfordrer alle som kan til å møte opp å ta vaksinen!

Sykehusene har utfordringer på kort og lang sikt. Og vi skal jobbe for begge deler. Det er fortsatt pandemi og det haster.

Stå på kamerater! Dere har hele LO-familien bak dere.

Idag var fagforeningen ved leder og nestleder ilag med og LO Stat Vestland på besøk hos våre streikende kamerater i Creo, Fagforbundet og NTL. Fagforeningen hadde med seg wienerbrød til alle på vakt og støtteuttalelse fra fagforeningen.

Gratulerer som Helse- og omsorgsminister, Ingvild Kjerkol!

Vi gratulerer Ingvild Kjerkol som er ny Helse- og omsorgsminister. Sist vi traff Ingvild Kjerkol var da Arbeiderpartiet la frem sin helsepolitikk på Haukeland universitetssjukehus i september. Vi opplever Ingvild som en tydelig, engasjert og dyktig dame som har gjort seg bemerket innen helsepolitikk. Vi ser frem til neste besøk og gleder oss til videre samarbeid.

Tverrfaglig fagdag

Tverrfaglig samarbeid – fagdag 20. Oktober kl. 10.00–13.00

Årsmøte 2021

ÅRSMØTE 2021

Til alle medlemmer i Fagforbundet Helse Bergen: Vedlagt følger ny kunngjøring for årsmøte 2021 i Fagforbundet Helse Bergen.

Digital 1.MAI feiring