Hytter

Obs! Forholdsregler i korona-tider.

Hyttene kan leies av medlemmer av Fagforbundet Helse Bergen og av alle ansatte i Helse Bergen og Helse Vest IKT. Vennligst bruk denne adressen for henvendelser:
fagforbundet.hytter@helse-bergen.no (telefonvakt: 93230421)

Gjelder det søknad om leie, så husk å oppgi hvor/hvilken hytte, når, mobil-telefonnummer og evt. medlemskap. Ta gjerne med alternativer i prioritert rekkefølge.

Året deles i 2 med søknadsfrist for 1. halvår i slutten av desember og for 2. halvår i slutten av april. 1. halvår går fra uke 3 i januar til skolenes sommerferie. 2. halvår går fra begynnelsen av skolenes sommerferie tom. uke 2 i januar. Etter at søknadene er behandlet er det "førstemann til mølla". Hyttene leies fortrinnsvis ut søndag til søndag. Påsken deles imidlertid slik: Fredag før påske til onsdag og onsdag til mandag 2. påskedag (det er også 30% tillegg i pris for påsken). Kontonummer for innbetaling av leie er 3208.20.63616.

Leder av hyttestyret 2021 er Solveig Eriksen, tlf. 92401106.

Kalenderen viser hva som er bestilt til skolenes sommerferie 2022. For det som er ledig, gjelder nå "førstemann til mølla". Se mer nedenfor.
Frist for 2. halvår 2022 er 30. april 2022.

Bilder fra Oppheim og fra Liset

Klikk på linkene under for å få mer informasjon om hyttene:

* Priser og betaling
 * Søknad, leie og tildeling
 * Beskrivelser av hyttene, veien fram
 * Kapasitet, fasiliteter
 * Hva trenger jeg å ta med?
 * Terrengkart fra Statens kartverk
 * Turforslag og aktiviteter
 * Kjøring opp til Oppheim. Transport.
 * "Ekstraservice"
 * Postkasse på Oppheim