Kunngjøring BA 30. januar

Velkommen til årsmøte 29. februar 2024 i Fagforbundet Bergen avd. 56

Fagforbundet Bergen avd. 56 avholder årsmøte på Scandic Bergen City 29. februar. Møtet begynner kl. 17.00, og lapskaus serveres fra kl. 16.00. Alle medlemmer i fagforeningen er hjertelig velkommen!

Sakspapirer til årsmøte 29. februar 2024

Her finner du sakspapirene til årsmøtet i Fagforbundet Bergen avd. 056

Hytten ligger idyllisk til og har eget naust med tilhørende båt

Du kan leie fagforeningens hytte på Kvamskogen

Ønsker du å benytte Fagforbundet Bergen - avd. 056 sin hytte i Eikedalen i skolevinterferien eller påskeferien i år?

Nyhetsbrev for oktober

Fagforbundets 5. ordinære landsmøte er gjennomført og landskonferansene står for tur. Det er streik i private barnehager og fare for det samme i oppgjøret for dyrepleiere og klinikkassistenter. Det er med andre ord mye som skjer. Her er uansett fagforeningens nyhetsbrev for oktober.

Ekstraordinært årsmøte og medlemsmøte

Fagforbundet Bergen innkaller med dette til ekstraordinært årsmøte.

Nyhetsbrev for september 2022

Vi er halvveis gjennom årets første høstmåned, som i det store og det hele har vært som en sommermåned å regne. Men nå er det nok slutt og vi går mot stadig mørkere tider og fuktigere dager. Uansett, her er fagforeningens nyhetsbrev for september.

Nyhetsbrev for august 2022

Da var sommeren på hell. Vi er klare for en ny og travel høst og gleder oss blant annet til å treffe mange medlemmer og tillitsvalgte. Her er nyhetsbrevet for august.

Nyhetsbrev for juni 2022

Da er det snart ferietid for mange av oss. En pause fra hverdagens hverdagsligheter for å lade batteriene vil være kjærkomment for mange. Her er det siste nyhetsbrevet på denne siden av sommeren.

Nyhetsbrev for mai

Våren er endelig her, det blir grønt og fint ute og lønnsoppgjørene kommer på løpende bånd. Her er fagforeningens nyhetsbrev for mai.

Nyhetsbrev april 2022

Her kan du lese Fagforbundet Bergen sitt nyhetsbrev for april

Nyhetsbrev mars 2022

Vi er kommet til midten av mars, og her kan du lese nyeste utgave av fagforeningens nyhetsbrev.

Nyhetsbrev februar 2022

Endelig februar, og endelig begynner dagene å bli lysere. Her er også fagforeningens nyhetsbrev for februar.

Innkalling til årsmøte 24. januar 2022

Bli med på digitalt årsmøte i fagforeningen! Sakspapirene finner du nederst på siden.

Innkalling til årsmøte 24. januar 2022

Bli med på digitalt årsmøte i Fagforbundet Bergen!

Innkalling til årsmøte 24. januar 2022

Bli med på årsmøte i Fagforbundet Bergen!

Informasjon fra valgkomiteen

Fagforeningen ønsker flere engasjerte medlemmer som vil påta seg verv. Valgkomiteen er i gang med sitt arbeid, og her finner du informasjon om hvilke verv som er på valg i 2022 og hvordan du kontakter valgkomiteen.

Nyhetsbrev for desember 2021

November måned gikk fort, og det ble ikke laget og sendt ut nyhetsbrev den måneden. Uansett, her er årets siste nyhetsbrev fra fagforeningen din.

Nyhetsbrev for oktober

Riktig god oktober. Med unntak av noen få solgløtt har regnet fosset ned, og vi skal alle være glade for at noen oppfant regntøy. Sånn kan høsten i Bergen være, og vi tar det som straff for det formidabelt flotte sommerværet vi har lagt bak oss. Noen pleier å si at det ikke er regn, men flytende solskinn... Her finner du nyhetsbrevet for oktober.

Nyhetsbrev for september 2021

Vi har nådd årets første høstmåned, og selv om kvikksølvet fortsatt holder seg relativt høyt kjenner vi høstkulden komme så snart solen gjemmer seg bak nærmeste skrent. Uansett; her kan du lese nyeste utgave av Fagforbundet Bergen sitt nyhetsbrev.

Nyhetsbrev for august 2021

Vel overstått sommerferie til de som har kommet så langt at den er ferdig og hverdagen har begynt igjen. Til dere som fortsatt har sommerfri, ønsker vi en fortsatt god ferie. Her er det første nyhetsbrevet etter sommerferien.