GOD PÅSKE

Fagforbundet Bergenhus ønsker alle sine tillitsvalgte og medlemmer ei god påske. Gode vakter til deg som er på jobb, og gode fridager til deg som har fri.

Årsmøte i Fagforbundet Bergenhus

Årsmøte 2024

Julehilsen og kunngjøring årsmøtet

Julehilsen 2023

Fagforbundet Bergenhus ønsker alle medlemmer ei God Jul og eit Godt Nytt År!

Invitasjon til julemedlemsmøte

Julemedlemsmøte 2023

Fagforbundet Bergenhus inviterer sine medlemmer til julemedlemsmøte. Sted kantinen ved Røde Kors Sykehjem torsdag 7.desember kl.18.00

Sommer-medlemsmøte 2023

Fagforbundet Bergenhus inviterer til medlemsmøte og sommerfest Torsdag 8.juni 2023 ombord på M/S MIDTHORDLAND Båten går fra Dreggekaien/Bryggen kl.17.30, kom ikke for sent. Vi er tilbake til kai 21.30.

Deler av det nye styret i Fagforbundet Bergenhus.

Styret i Fagforbundet Bergenhus

Fra venstre: Leder Conny Lamberg, varamedlem Rita Jordal, leder for ungdomsutvalget Nicolay Sontum, varamedlem Siv Lyngtun, YKKO leder Mette Kirkebirkeland, styremedlem May Britt Kindem, opplæringsansvarlig Mona Skare Tufteland, varamedlem og nestleder i ungdomsutvalget Marius Øvrebøe, styremedlem Sergio Blamey, YST leder Benjamin Venø, nestleder Britt-Helen Åmås og leder for pensjonistutvalget Helge Vågen. YHS leder Wiviann Hindenes, styremedlem Ali Malick og varamedlem Einar Madsen var ikkje tilstede på bildet.

Innkalling til Årsmøte

MS MIDTHORDALAND

Sommermedlemsmøte 2022

Fagforbundet Bergenhus inviterer til båttur 8.juni 2022

Vedtak på Årsmøte 2022

Årsmøtet vedtok ekstra vervepremier som kommer i tillegg til det ein får fra Fagforbundet sentralt. Blomstergave.

Styret Fagforbundet Bergenhus 2022

Styrets sammensetning med kontaktinfo.

Innkalling til årsmøte

Til medlemmer i Fagforbundet Bergenhus

Kunngjøring Årsmøte

Fagforbundet Bergenhus avholder sitt Årsmøte 28.februar 2022

Kom med innspill til hovedoppgjøret i 2022!

Kva er viktig for deg i neste års hovedoppgjør? Sjå vedlagt debatthefte for meir informasjon og tips. Send inn ditt krav innen utgangen av september 2021 til: post.fagforbundet.bergenhus@gmail.com Bli med i debatten!

Styret Fagforbundet Bergenhus

Oversikt over styremedlemmer etter Årsmøte den 30. august 2021

Innkalling til Årsmøte

Fagforbundet Bergenhus kaller inn til Årsmøte mandag 30.august 2021. Sted Grand Hotel Terminus.

Kunngjøring Årsmøte

Fagforbundet Bergenhus holder sitt Årsmøte 30. august 2021

God Påske

Tvungen lønnsnemnd i streiken i NHO 453

Les mer i informasjonskriv til våre medlemmer.

Streiken i NHO 453/481

25.1.2021 kl 13 holdt LO I Bergen og Omland fanemarkering på Torgalmenningen i Bergen. Anledningen var at FO og Fagforbundet er i streik på 3dje uke.

Podcast med intervju med Veronica Hansen, hovedtillitsvalgt Stendi Heimta om streiken mellom Fagforbundet/FO og NHO