Aktuelt (Sola)

Valgkomitéen har startet arbeidet frem mot årsmøtet 2023

Vi har i dag sendt ut e-post til alle våre medlemmer som har registrert e-postadresse. E-posten gjelder ledige verv/representanter til diverse fra 01.02.2023. Vi ønsker at mange av våre medlemmer melder sin interesse til de ledige vervene.

Begrenset kapasitet

Fra og med 21.09.2022 til og med 30.10.2022 har vi begrenset kapasitet (frikjøpte tillitsvalgte, leder og nestleder). Det vil kun være en av oss tilgjengelig i denne perioden.  Hvis du ikke får tak i oss på telefon så send mail til både Elisabeth Dueland og May-Lis Sundheim, så svarer den som er tilgjengelig.

Kontoret stengt 7. 8. og 9. september

På grunn av møter og kurs er ikke de to frikjøpte tillitsvalgte/leder og nestleder tilstede på kontoret onsdag, torsdag og fredag i uke 36.

Sommerferie

Fagforbundet Sola sine frikjøpte tillitsvalgte har så vidt startet på sommerferie.  Det betyr at vi har begrenset tilgjengelighet en stund fremover.  Hvis du trenger å snakke med en av oss så send mail både til May-Lis og Elisabeth, så svarer den som er på jobb.  Mailadresse: elisabeth.dueland@sola.kommune.no eller may-lis.sundheim@sola.kommune.no

Påskestengt

Vi holder stengt 11. 12. og 13. april 2022.  Hvis ting haster veldig og det ikke kan vente til over påske så send sms eller e-post.  God påske fra Elisabeth og May-Lis

Medlemskveld for yrkesaktive medlemmer

Endelig er vi i gang igjen. Medlemskveld for yrkesaktive medlemmer - onsdag 11.mai 2022.

Digitalt kurs - Ferieloven

Ferien nærmer seg og det er på tide å friske opp kunnskapen om ferieloven. Fagforbundet Rogaland arrangerer gratis digitalt kurs på Teams for tillitsvalgte og medlemmer 16.02.2022 fra klokka 12-14. Klikk deg inn på Fagforbundet Rogaland for mer informasjon og påmelding.

Kunngjøring - årsmøte 2022

Fagforbundet Sola sitt årsmøte torsdag 27.01.2022 holdes på Teams. Årsmøtepapirene blir sendt ut på mail til medlemmer som har meldt seg på til møtet. Trykk på uthevet tekst for å lese mer.

Vervekonkurranse

Den som verver flest nye medlemmer til Fagforbundet Sola i perioden fra og med 29.11.2021 til og med 24.01.2022 vil få gavekort på middag for to personer på Sola Strand Hotel. Hvis det er flere med samme antall vervede, blir det loddtrekning. Sett i gang og verv, og lykke til !

Adventskalender

Adventskalender for yrkesaktive medlemmer i Fagforbundet Sola

Almanakk 2022

Ledige verv - fra årsmøtet 2022

Valgkomiteen har nå startet arbeidet med å få inn kandidater i de forskjellige vervene som er ledige fra årsmøtet i 2022.  Mail om hvilke verv som er ledige er sendt ut på e-post til alle våre medlemmer som har oppgitt sin e-post adresse.    Mvh Valgkomiteen i Fagforbundet Sola

Forslag til årsmøtet 2022

Fagforbundet Sola planlegger årsmøte i januar 2022.  Medlemmer som har saker som de ønsker skal tas opp på årsmøtet må sende disse til styret senest 14.11.2021.  Send til: may-lis.sundheim@sola.kommune.no    Hilsen Styret i Fagforbundet Sola

Temakveld med Leo Ajkic

Innvandring og fremmedhat både på jobb og privatliv. Fagforbundet Rogaland sine yrkesseksjoner og ungdomsutvalg inviterer til temakveld 03.11.2021

Fagforbundet Rogaland, Yrkesseksjon helse og sosial inviterer til BPA-kafé for deg som er personlig assistent

Dato/sted: 28.09.2021 Folkets hus i Stavanger. Se vedlegg for mer informasjon.

Ferie og "sommer"

Det nærmer seg ferie og fritid for de to frikjøpte tillitsvalgte/leder og nestleder.  Det betyr at vi ikke er så tilgjengelige som vi vanligvis er.  Hvis du ikke får tak i oss på telefon, så send e-post så svarer vi når vi er tilbake på kontoret.  GOD FERIE OG SOMMER TIL DERE ALLE.