Fagforbundets leder Mette Nord på streikemarkering på Youngstorget.

Hovedoppgjør!

Det er enighet i årets oppgjør i frontfaget, og nå er det våre medlemmer det skal forhandles for.

Uønsket seksuell oppmerksomhet/etiske retningslinjer

Foreningen har retningslinjer mot uønsket seksuell oppmerksomhet og etiske retningslinjer.

Habib Sharafaldin er sosialarbeider og medlem og tillitsvalgt i Fagforbundet Helse, Sosial og Velferd, Oslo. Der er han leder for Yrkesseksjonen Helse, Sosial og Velferd.

Gir mennesker mening med livet

19. mars markeres sosialarbeideryrket.

Kvinner krever lik lønn for likt arbeid.

Gratulerer med kvinnedagen!

Vi markerer kvinnedagen!

Preben Torbjørnsen er sosialkonsulent i rusomsorgen og leder for Fagforbundet Sykehus, Sosial og Velferd.

Sammen skal vi bygge gode felleskap

Ny leder i Fagforbundet Helse, Sosial og Velferd Oslo.

Fagforbundet Helse, Sosial og Velferd Oslo avholdt årsmøte 25.01.24

I årsmøtet ble årsberetning for 2023, regnskap 2023, innkomne saker, handlingsplan 2024 og budsjett 2024 behandlet, og det ble avholdt valg. Sakspapirene til årsmøtet ble lagt ut 17.01.24, se "Årsmøte 2024" under "Aktuelt". Vi legger ut protokoll fra årsmøtet, oppdatert beretning 2023 og oppdatert handlingsplan 2024 her.

Ellinor Lønnå er sykepleier på Oslo Universitetssykehus, leder i Yrkesseksjon Helse og Sosial i Fagforbundet Sykehus og Helse Oslo, og styremedlem i Yrkesseksjon Helse og Sosial i Fagforbundet Oslo.

Øk din kompetanse om samiske forhold

E-læringskurs for helse- og omsorgspersonell.

Ellinor Lønnå er sykepleier og leder av Yrkesseksjon Helse og Sosial i Fagforbundet Sykehus og Helse, Oslo og Neli Georgieva er matvert ved OUS Rikshopoitalet og medlem i Fagforbundet Sykehus og Helse, Oslo.

Eksempel på godt partssamarbeid

Alle matvertene fikk gå på kurs.

hånd som holder ropert

Årsmøte 2024

Innkalling til årsmøte i Fagforbundet Helse, Sosial og Velferd Oslo

Tre personer holder ropert

Kunngjøring av årsmøte 2024

Fagforbundet Helse, Sosial og Velferd Oslo avholder årsmøte 25.01.24 og alle medlemmer av foreningen er hjertelig velkomne.

Omtrent tjue renholdere var tilstede for motivasjon og kunnskap på fagdag 4. desember.

Godt renhold er viktig for samfunnet

Fagdag for renholderne på deres merkedag.

Illustrasjonsbilde. Sigrid Estaban og Melche Gem Kitane er begge helsefagarbeidere og medlem av Fagforbundet Pleie og Omsorg Oslo

Få helsefagkompetanse med gratis nettstudier

Gratis helsefagutdanning med oppstart våren 2024.

Edda Flatlandsmo er organisasjonssekretær og hovedtillitsvalgt i Mental Helse Ungdom fra Fagforbundet Helse, Sosial og Velferd Oslo og Jude Lourderajan Salvadhoor er barnepleier, plasstillitsvalgt og medlem i Fagforbundet Barn og Oppvekst Oslo.

To om tillitsvalgtsamlingen

Fredag 3. november ble tillitsvalgte feiret.

Fagforbundet Helse, Sosial og Velferd Oslo har lange tradisjoner for internasjonal solidaritet. Stine Westrum, leder for fagforeninga, holder fana.

Tett samarbeid med palestinsk kvinnekollektiv

Prosjektet i Wadi Fukeen er i rute.

Medlemmer på besøk på Prindsen mottakssenter.

Vi besøkte Prindsen mottakssenter!

Takk til alle våre engasjerte medlemmer som deltok på vårt Psykiatri- og Avhengighetsnettverk i går!

Bilde av artist

Valgkampfest

Klar for en kveld som kombinerer engasjement, underholdning og god stemning?

hånd som holder ropert

Foreninga 10 år 13.juni

Fagforbundet Helse, Sosial og Velferd, Oslo er 10 år 13.juni ❤️ Vi markerer dette med medlemsfest på Mela. Det blir trivelig sosialt samvær, digg mat, politisk appell, quiz og musikk! Dette vil du ikke gå glipp av🤩 kom kom!

STOPP DEMONTERING AV VELFERDSETATEN

Fagforbundet Helse Sosial og Velferd ser med bekymring på nedbygginga av de byomfattende tilbuda innen rehabilitering, rus og psykiatri.

hender forma som hjerte

Oslo i regnbuens farger - Pride!

Gå med LO i paraden

Cathrine Snare er ny leder for Yrkesseksjonen Helse og Sosial Oslo. Hun kommer fra Fagforbundet sykehus og helse Oslo, hvor hun har vært tillitsvalgt siden 2011.

Bygg kompetanse med gratis utdanning på MedLearn

Frist er 10. august.