Bodin-hytta

Fagforbundets egen hytte ved Vatn-vatn

Bodin-hytta
Bodin-hytta (Foto: Fagforbundet)

Bodinhytta, Fagforbundets egen hytte, ligger idyllisk til ved brua som deler Vatn-vatn i to litt før du begynner oppstigningen mot Heggemoen. Bodin-hytta ligger nært, men samtidig skjermet fra veien. Bodin-hytta har blitt renovert og godt vedlikeholdt i de siste årene.

Det finnes et eget hyttestyre som har gjort en kjempejobb med Bodin-hytta og området rundt.

Egen båt med motor som kan brukes av leietakerne er en av aktivitetene som finnes. Det er et godt utgangspunkt for turer i skog og fjell, mange fiskemuligheter, og det finnes både bær og sopp.

Oppfordrer alle til å benytte seg av denne muligheten!

Det finnes et reglement for utleie. Hovedpunktene er disse:

Leietaker må selv holde laken, pute- og dynetrekk  eller sovepose, håndklær, toalettpapir, ved.
Hvis du skal bruke påhengsmotor bruker den 95 oktan blyfri bensin.

Først til mølla-prinsipp. Det første medlemmet som ønsker å leie, får nøkkel.

Er det ingen medlemmer som har ønsket leie, kan andre kommune-ansatte leie hytta.

I høytider som påske, pinse, sommer osv. gjelder spesielle regler. Det foretas loddtrekning, og ønsker om å leie i høytider må framsettes tre uker før disse høytidene.

Det er selvfølgelig også et reglement for hvordan Bodin-hytta skal behandles og hvordan den skal leveres tilbake etter endt leieperiode.

Alle disse opplysningene får du hos Svein O Danielsen som er kontaktperson for Bodin-hytta. Han er også den som tar imot bestillinger for utleie og foretar oppgjør for dette. Kontaktpersonen er den som foretar loddtrekning ifbm høytidsleie. Kontaktpersonen avgjør i hvert enkelt tilfelle om ikke-medlemmer kan låne hytta.

Du kan låne Bodin-hytta ved å kontakte :

Leder : Svein O. Danielsen telefon 40064613

Styremedlem: Tom Jørstad telefon 95808112

Priser:

Medlemmer :                 Døgnleie kr. 250.-          helg kr. 400.-                       uke kr. 600,-

Ikke-medlemmer :      Døgnleie  kr 350.-          helg kr. 700.-                        uke kr. 1000,-