Nyheter

Tilbud om ledige gratis studieplasser for høsten 2024, til ansatte og andre som kan ha nytte av dem.

Påskehilsen

God Påske

Ti spørsmål og svar om ny pensjonsalder, slitertillegg og uførepensjon

Torsdag ble det klart: Flertallet på Stortinget ble enige om en rekke endringer i pensjonssystemet vårt. Endringene innføres fra og med 2026.

Barnehagedagen 2024

Meld deg på Barnehagedagens gratis kveldsseminar

Kronetillegg vs prosenttillegg

25- 0g 40 års jubilanter

Utdeling av diplom og nål til 25- 0g 40 års Jubilanter

Hilde Karlsen

Tillitsvalgt langt over 20 år.

Tusen takk for jobben dere gjør.

Medlem nummer 1000 i Norlandia barnehagene.

Når får du ny lønn? Her er de viktigste datoene

Natt til søndag 7. april kan det bli klart om det blir streik eller ikke i frontfaget. Her er alle de viktige datoene i vårens lønnsoppgjør – se blant annet når det gigantiske kommuneoppgjøret starter.

Så lenge må du jobbe før du går av med pensjon.

Se hva Riksmegleren tror om lønnsoppgjøret

– Jeg venter at årets mekling kommer til å bli et vanlig oppgjør, sier riksmekler Mats Ruland.

Webinarer om nye regler for særalderspensjon

Webinar om årsturnus

Nå er det igjen mulig å få advokatforsikring gjennom Fagforbundet

Nå er det igjen mulig å få advokatforsikring gjennom Fagforbunde

Invitasjon til gratis førpremiere

LO i Bodø og Fagforbundet Bodø inviterer til gratis førpremiere av filmen Sulis 1907. Kinosalen tar 288 plasser så her må man være rask for å plass.

Velkommen til arrangement i Stormen konserthus 18 september.

Fagforbundet er 20 år i år og i den anledningen inviterer vi til feiring med Halvdan Sivertsen, Terje Nohr, Erlend Osnes og nestleder i Fagforbundet Odd Haldgeir Larsen.

Førpremiere av storfilmen Sulis 1907

Førpremiere på filmen Sulis 1907.

LOfavør komiteen i Nordland og SpareBank 1 Nord-Norge inviterer til førpremiere på filmen Sulis 1907. Her blir det også mulighet til å få to billetter.

Smaken er halve føde - digital pause i valgkampen

I morgen (torsdag 7.) klokka 16.30 byr Faggruppa for ernæring på et åpent seminar om matomsorg, smak og smaksstyring. Faggruppeleder Erlend Elissen og kokk Ronald Takke innleder.

Svar til DNMF - Fagforbundet mener operatører på 110-sentralen bør ha særaldersgrense

Fagbladets nyhetsbrev 19.06.23