Årsmøte 2024

hånd som holder ropert

hånd som holder ropert (Foto: fagforbundet)

Innkalling til årsmøte i Fagforbundet Helse, Sosial og Velferd Oslo

17.01.2024 av Preben Torbjørnsen
Sist oppdatert: 17.01.2024

INNKALLING TIL ÅRSMØTE 2024

Det innkalles med dette til årsmøte i Fagforbundet Helse, Sosial og Velferd Oslo 25.01.24.

Sted: Kulturhuset, Youngs gate 6.

Dato/tid: 25.01.24. Møtestart er kl 17.00. Dørene åpner kl 16.00 og det vil bli servert enkel mat i forkant av møtet.

Grunnet matbestilling og for å sikre at vi har nok sitteplasser, ønskes påmelding til post@fagforbundet148.no. Skriv «påmelding årsmøte» i emnefeltet.

Dagsorden:

1. Åpning av årsmøtet: Velkommen og praktisk informasjon.
  2. Godkjenning av innkalling og dagsorden.
  3. Konstituering:
  4. Dirigenten får ordet. Forretningsorden.
  5. Årsberetning 2023.
  6. Regnskap 2023, herunder revisors beretning.
  7. Innkomne forslag: a) Forslag om tilleggskontingent b) Søknad: Ship to Gaza c) Søknad: Notodden bluesfestival d) Søknad: Fotballbaner i Tabqa e) Forslag om bevilgning til eget Palestina-prosjekt f) Forslag omhandlende seksuell trakassering g) Forslag omhandlende utgifter til alkohol h) Forslag om seks medlemsmøter i perioden i) Forslag om introkurs j) Forslag om endring av administrative retningslinjer k) Forslag om styrets sammensetning.
  8. Handlingsplan 2024
  9. Budsjett 2024
  10. Valg

Årsmøtedokumenter er tilgjengeliggjort på vår nettside www.fagforbundet.no/fagforeninger/oslo/avd148 . Dersom du ønsker å komme til fagforeningskontoret for gjennomlesing, send en henvendelse til post@fagforbundet148.no.

Har du spørsmål knyttet til årsmøtedeltakelse, -dokumenter eller annet, ta kontakt med oss på post@fagforbundet148.no eller ring oss på 48267826.

Vel møtt!