God jul og Godt nytt år!

Julehilsen

Julehilsen (Foto: Internett)

Kontoret er stengt i romjulen, men send oss en e-post om det er noe (post@fagforbundet028.no) Da nærmer det seg til julaften, det nærmer seg til noen går ut i ferie, mens andre skal feire på jobb. Uansett hvor du er i julen så ønsker vi deg en riktig god jul og et godt nytt år 🤶🎅🧑‍🎄

21.12.2023 av Karina Torsæter
Sist oppdatert: 21.12.2023

Vi vil takke alle sammen for året som har gått!

Dette året har for mange av våre tillitsvalgte og medlemmer vært et år preget av et hardt arbeidspress, mye byggeprosjekter og usikkerhet for fremtiden. Dette gjelder alle våre områder, enten du jobber i sykehus, eller innen privat helsetjeneste. Men det er nok størst press nå for  de som jobber i sykehusene i Oslo.

For dere som jobber i Oslo universitetssykehus så vil ikke denne usikkerheten gå over med det første, her vil det fremover være mye endringer og det vil fortsatt bli ett stort økonomisk press.
Men vit at vi jobber for at dette ikke skal berøre noen av våre medlemmer mer enn nødvendig. V i er der på alle nivåer for å sørge for at ting går rett for seg, selv om det ikke alltid føles slik.

Vi håper at alle sammen nå får en fredfull jul enten hjemme eller på jobb, og at det nye året som kommer vil bli enda bedre. ❤️

Julehilsen fra

Fagforbundet Sykehus og Helse, Oslo