Nå er det igjen mulig å få advokatforsikring gjennom Fagforbunde

Nå er det igjen mulig å få advokatforsikring gjennom Fagforbundet

Nå er det igjen mulig å få advokatforsikring gjennom Fagforbundet (Foto: Fagforbundet)

11.10.2023 av Torgunn Gunnarsen
Sist oppdatert: 11.10.2023

Kjære medlem

Fagforbundet har for en periode fram til 30. oktober gjenåpnet muligheten til å tegne kollektiv advokatforsikring.

Fagforbundet innførte LOfavør Advokatforsikring i 2022, hvor medlemmer får enkel tilgang på advokathjelp i privatlivet. Med den kollektive avtalen betaler du kun 82,- per måned, mens forsikringen koster 194,- per måned når man tegner den individuelt gjennom LOfavør.

Fagforbundet har fått mange henvendelser fra medlemmer som ikke har tilsluttet seg medlemsfordelen, men som allikevel ønsker den. Derfor åpner vi opp i en periode fram til 30. oktober, slik at de som ønsker det kan bestille forsikringen og tilslutte seg den kollektive avtalen, som har gunstigere pris.

NB! Frist for å bestille forsikringen med den kollektive avtalen er til og med 30. oktober 2023.

Med advokatforsikring får du:

• Ubegrenset rådgivning fra spesialisert advokat
  • Tilgang til viktige, digitale juridiske kontrakter
  • Full dekning av sakskostnader opp til 3 millioner kroner

Dette kan du bruke forsikringen til:

• Familie- og barnerett
  • Arv, testament og fremtidsfullmakt
  • Kjøp av varer og tjenester
  • Fast eiendom og naborett
  • ID-tyveri og krenkende nettpubliseringer
  • Førerkortbeslag og forsikringssaker

Hvem gjelder forsikringen?

Forsikringen gjelder deg som er medlem, din ektefelle/samboer og hjemmeboende barn under 20 år.

En populær forsikring

Over 65 000 medlemmer har nå denne forsikringen gjennom Fagforbundet, og bare i år har advokatene i HELP hjulpet medlemmer i 1500 store og små juridiske saker.

Spørsmål om forsikringen?

Har du spørsmål om forsikringen ta kontakt med HELP på telefon 22 99 99 99, eller send en e-post til post@help.no.

Åpningstider mandag-fredag 08.30-16.30.

Fagforbundet

Fagforbundet i Norge

Boks 7003 St. Olavsplass, 0130 OsloTelefon: 23 06 40 00Kontakt oss