Informasjon om Fagforbundets sine familieleirer sommeren 2023

Fagforbundet følger opp tidligere års suksess med to leirer fylt med aktiviteter for barn og voksne. For 2023 er det planlagt en leir på Arbeiderbevegelsens folkehøyskole på Ringsaker i uke 26 - og på Haraldvollen leirskole i Målselv kommune i uke 31.

06.03.2023
Sist oppdatert: 06.03.2023

Leirene er arrangert i samarbeid med LOs ungdomsorganisasjon Framfylkingen, og er et tilbud til Fagforbundets medlemmer, som kan ta med egen familie på leir. Familiene som deltar får en variert, lærerik, morsom og minneverdig ferie.

Det er fint hvis fagforeningene videresender side 2 til tillitsvalgte på arbeidsplassene. Tillitsvalgte på arbeidsplassen er nærmest sine medlemmer og kjenner ofte til om det er medlemmer som trenger familieleiren mer enn andre.

Viktig å minne om at informasjonen ikke stopper hos de tillitsvalgte.

Kriterier for å søke:
Medlem i Fagforbundet med familiens egne barn (under 18 år) og ektefelle/samboer. Medlemmer som ikke har deltatt tidligere, eller fått alternative tilbud, vil ha hovedprioritet. Medlemmer kan søke om plass ved å gå inn www.fagforbundet.no/familieleir og klikke på registreringslinken. (åpnes ikke for registrering før 28. mars kl. 0900.)
Alle vil bli kontaktet innen utgangen av april, enten med tilbud om plass eller informasjon om venteliste. Å søke om plass er ikke bindende, men dersom du takker ja til plass på en av leirene vil det være bindende.

Deltakeravgiften er kroner 500,- per familie. Fagforbundet dekker rimeligste transportmiddel, kost/losji og aktiviteter for alle deltakere.
Har du spørsmål om leirene, send e-post til: familieleir@fagforbundet.no.

Vi gleder oss til leir!
Hilsen leirkomitéen ved