Merkedager for ulike yrker - her finner du gratulasjoner til nedlasting

Helsesekretær

Helsesekretær (Foto: Fagforbundet)

Neste gang en av dine kolleger feirer sin merkedag kan du overraske hen med en hilsen. Gjør noen glad og fortell dem at du setter pris på innsatsen de gjør i kraft av jobben sin hver dag. Gratulasjonsplakatene kan du laste ned fra våre nettsider.

03.02.2023 av Torgunn Gunnarsen
Sist oppdatert: 06.02.2023

Året har så vidt begynt og vi har allerede feiret to av våre yrkesgrupper, portørene og helsesekretærene. Og det kommer flere på rekke og rad.

Du har antagelig sett plakatene på sosiale medier, der vi gratulerer forskjellige yrkesgrupper med dagen. Men visste du at disse plakatene ligger til nedlasting på fagforbundet.no?

Her kan du også sjekke hva som er neste yrkesgruppe ut.

Gratulasjoner gjør folk glad

Gratulasjoner fremmer yrkesstoltheten. Dessuten kan de friske opp Facebook-siden eller Instagram-kontoen til fagforeninga di. Det er bare å forsyne seg, lykke til!

Du finner også plakater med gode ønsker på viktige helligdager og høytider, som 8. mars, 17. mai, jul eller påske.

Ta en titt!