Styret i Fagforbundet Bergenhus

Deler av det nye styret i Fagforbundet Bergenhus.

Deler av det nye styret i Fagforbundet Bergenhus. (Foto: Fagforbundet Bergenhus)

Fra venstre: Leder Conny Lamberg, varamedlem Rita Jordal, leder for ungdomsutvalget Nicolay Sontum, varamedlem Siv Lyngtun, YKKO leder Mette Kirkebirkeland, styremedlem May Britt Kindem, opplæringsansvarlig Mona Skare Tufteland, varamedlem og nestleder i ungdomsutvalget Marius Øvrebøe, styremedlem Sergio Blamey, YST leder Benjamin Venø, nestleder Britt-Helen Åmås og leder for pensjonistutvalget Helge Vågen. YHS leder Wiviann Hindenes, styremedlem Ali Malick og varamedlem Einar Madsen var ikkje tilstede på bildet.

02.02.2023 av Britt-Helen Åmås nestleder
Sist oppdatert: 02.02.2023

Fagforbundet Bergenhus avholdt sitt Årsmøte 31.jaunuar 2023. Godt over 60 medlemmer og tillitsvalgte var samla på Grand Hotel Terminus. Det vart servert nydelig lapskaus, kaffi og hvit dame, brus og twist.
Årsmøte vart losa trygt og stødig gjennom av leder, Conny Lamberg.
Byrådsleder Rune Bakervik holdt ein flott apell og innledning til Årsmøte. Det gjorde også, Rita Jordal, nesleder fra Fagforbundet Vestland, og vararepresentant i Fagforbundet Bergenhus.
Årsberetninger, handlingsplan, rekneskap, budsjett, bevilgninger og valg vart vedtatt og gjennomført.
Blant anna vart det bevilget kr 7000,- til støttekomiteen for Vest Sahara. Asria Mohamed fortalte om situasjonen for flyktninger der før Årsmøtet begynte. Det vart også bevilget kr 7000,- til Norsk Folkehjelp og 7000,- til Framfylkingen.
Vi takker for det flotte frammøte og gratulerer alle med valg og gjenvalg.
Styret i Fagforbundet Bergenhus ser fram mot eit aktiv nytt år i møte med, og i samarbeid med, våre tillitsvalgte og medlemmer.