Adventskalender 2022

Endelig er det 1. desember og vi kan begynne å trekke i Fagforbundet Sola sin adventskalender. Alle våre yrkesaktive medlemmer har ett lodd i kalenderen så kanskje det er akkurat DU som er en av våre heldige vinnere. Vi tar kontakt med vinnerne på telefon/e-post eller SMS og avtaler tid og sted for henting av gevinster. VI GRATULERER ALLE VÅRE VINNERE Vinnere: 1. desember - vinner arbeider i Tjodmarka barnehage 2. desember - vinner arbeider på Soltun sykehjem 3. desember - vinner arbeider i Miljøtjøenesten 4. desember - vinner arbeider på Soltun sykehjem 5. desember - vinner arbeider på Læringsverkstedet Jåsund 6. desember - vinner arbeider i hjemmetjenesten Sola 7. desember - vinner arbeider på Sola folkebibliotek 8. desember - vinner arbeider i Tjelta barnehage 9. desember - vinner arbeider i Eiendom, renhold 10. desember - vinner arbeider på Dysjaland skole 11. desember - vinner arbeider i Miljøtjenesten 12. desember - vinner arbeider i Eiendom, administrasjon 13. desember - vinner arbeider i Snøde barnehage 14. desember - vinner arbeider i Stemvegen FUS barnehage 15. desember - vinner arbeider i Skadberg barnehage 16. desember - vinner arbeider i organisasjonsavdelingen 17. desember - vinner arbeider i The Childrens house 18. desember - vinner arbeider i Dysjaland barnehage 19. desember - vinner arbeider i hjemmetjenesten Tananger 20. desember - vinner arbeider i Eiendom, renhold 21. desember - vinner arbeider på Røyneberg skole/SFO 22. desember - vinner arbeider i Kommunalteknikk 23. desember - vinner arbeider i Psykisk helse og rus 24. desember - vinner arbeider på Sola sjukeheim

01.12.2022
Sist oppdatert: 22.12.2022