Fagforbundet inviterer DEG herved til en heidundrende konsert med Min Trio

Fagforbundet har gleden av å invitere alle sine medlemmer til konsert på stormen konserthus i samarbeid med Min Trio, fagforbundet Bodø, fagforbundet Nordlandssykehuset, fagforbundet Nordland fylkeskommune og Fagforbundet Nordland! Konserten er gratis for medlemmer av fagforbundet.

27.10.2022 av Torgunn Gunnarsen
Sist oppdatert: 27.10.2022

Fagforbundet inviterer DEG herved til enheidundrende konsert med Min Trio påstormen konserthus i Bodø klokken 20.00 den 29.11.22.Fagforbundet har gleden av å invitere alle sine medlemmer til konsert på Stormenkonserthus i samarbeid med Min Trio, Fagforbundet Bodø, FagforbundetNordlandssykehuset, Fagforbundet Nordland fylkeskommune og FagforbundetNordland!Konserten er gratis for medlemmer av Fagforbundet.Konsertlokalene huser 900 plasser, så nøl ikke med å melde deg på snarest.
Meld deg på ved å trykke på denne linken:

Påmelding Min Trio Konsert