Temakveld om pensjonssystemet – fra trygghet for alle, til muligheter for de få

Temakveld om pensjonssystemet

Temakveld om pensjonssystemet (Foto: Fagforbundet Tromsø)

Pensjonsreformen er oppe for diskusjon med forslag om å heve aldersgrensene og krav om at vi alle må jobbe til vi er 70 år. Er det mulig for alle? Hvilket arbeidsliv kommer vi til å få der alle må, men ikke kan jobbe som senior. Åsne Skjelbred Refsdal kommer får å gi en innføring i den norske pensjonssystemet.

13.09.2022 av Reinaldo Montalvao
Sist oppdatert: 14.09.2022

Hei Fagforeningskamerater,

Vi har gleden av å invitere alle våre medlemmer til en flott temakveld om pensjonssystemet.

Tema:

Pensjonssystemet – fra trygghet for alle, til muligheter for de få med Åsne Skjelbred Refsdal

Dato: 26.semptember 2022 Kl. 18:30

Foredrag vil bli holdt ved Fagforbundet Tromsø, Stortorget 5, 3etg. 9008 Tromsø

Referanser:

Åsne Skjelbred Refsdal er tidligere leder av «Pensjon for alle» og sitter i landsstyret i NTL.

Påmelding.

Påmelding sendes til avd177.leder@fagforening.fagforbundet.no innen 26.september

Gratis for Fagforbundets medlemmer.

Ikke medlemmer kr. 100,-. Betales til konto 9019.07.00479

Blir medlem: Send SMS med Fagforbundet medlem til 1980 eller meld deg inn her:www.fagforbundet.no

Vi håper du har mulighet til å møte oss!

SAMMEN ER VI STERKERE!