Plasser igjen til Menn i barnehagen 2022

Bli med på spennende konferanse.

Bli med på spennende konferanse. (Foto: Mostphotos / Fagforbundet)

Trenger du faglig påfyll? Den 22. – 23. september holdes konferansen Menn i barnehagen 2021 i Trondheim. Den er kun for menn og det er fortsatt ledige plasser.

17.08.2022 av Martin Halsos
Sist oppdatert: 17.08.2022

- Bli med på mannskonferansen "Menn i barnehagen 2022" i Trondheim 22. – 23. september. Fordi konferansen begynner allerede klokka ni om morgenen den 22., inviteres deltakerne til felles middag dagen før, onsdag 21. september. På konferansen kan du dele erfaringer fra din arbeidshverdag og arbeidssituasjon med andre menn. Du kan søke Fagforbundet Oslo om permisjon med lønn og få dekket konferanseavgiften, sier Randi Færevik leder av seksjon for kirke-, kultur og oppvekst i Fagforbundet Oslo.

Program for Menn i barnehagen 2022

Torsdag 22. september

• Hva betyr det å være mann i barnehagen?
  • Vennskap, det er de voksne som lager problem for venner i barnehage, Sondre Bjaberg.
  • Hjelp meg nå! Det er i barnehagealder hjelpen hjelper.
  • Bedre hjelp til utsatte barn i barnehagen, Magne Raundalen.

Fredag 23. september

• Pedagogiske rampestreker, hvordan forsvare den frie lekens rolle i det pedagogiske arbeidet i barnehagen? Kjetil Steinsholt.

Konferansen er kun for menn og har en konferanseavgift på 1900 kroner. Det dekker reiseutgifter, konferansen, kost og losji. Du kan også søke om å få dekket konferanseavgiften fra Fagforbundet Oslo.

Påmelding til Menn i barnehagen 2021.

Påmeldingsfrist, 20. august.