Fagforbundet Askøys Minifestival

Etter noen år med pandemi og dårlige kår for både publikum og artister, ønsker Fagforbundet Askøy å bidra til kulturlivet på Askøy og arrangere minifestival for både medlemmer og andre interesserte. Ta med deg kollegaene dine og kom på festival!

30.07.2022 av Eirik Nepstad
Sist oppdatert: 19.08.2022

Den 27. august blir det Minifestival i Fargeriet i Strusshamn med fire lokale band:

Per Berg og Håkon Askeland

Wild Horses

Bohemene

Nye Norris Band

Dørene åpner klokken 18.00 og stenger 01.00. Arrangementet er GRATIS for medlemmer i Fagforbundet Askøy. For andre koster billetten 150,-.

Det blir salg av øl, vin, cider og enkel mat, til solidariske priser. Betaling med Vipps.

Vi ber om at alle, både medlemmer og andre, skaffer seg en plass på gjestelisten ved å kontakte Aud Elin Målsnes på audelinm@outlook.com eller 916 11 532. Det gjelder å være tidlig ute, da det er begrenset med plasser. Eventuell betaling vippses ved påmelding.

Vi gleder oss!