Tur til Storefjell for pensjonistar og uføre

skjermdump norsk tur

Fagforbundet Vestland inviterer alle våre pensjonist- og uføremedlemmar til å bli med på tur til Storefjell Resort hotell. (skjermdump fra norsktur.no) (Foto: Storefjell resort hotel)

Fagforbundet Vestland inviterer alle våre pensjonist- og uføremedlemmar til å bli med på tur til Storefjell Resort hotell 03. - 06. oktober 2022. Her vil du få opplevelser, sosialt samvær og faglig innhold.

05.07.2022 av Fagforbundet Vestland
Sist oppdatert: 05.07.2022

På Golsfjellet mellom Hallingdal og Valdres finner du Storefjell Resort Hotell. Her har de gjort det til sitt varemerke å gi gjestene det lille ekstra. Personalet er vennlig og behjelpelig, maten er kortreist og smakfull.

Hotellet er også et av Skandinavias største hoteller, og kan tilby fasiliteter som velværeavdeling med sauna, boblebad og badebasseng. I tillegg har hotellet svært gode møte- og konferansefasiliteter. Den vakre naturen som ligger like utenfor døren kan friste med både lange og korte turløyper.

Pris og påmelding

Totalpris: kr 6 295,- pr. person i dobbeltrom

Turen må kvar einskild melde seg på og betale sjølv.

Praktisk informasjon og reisebetingelsar med link til påmelding her